• 20.05.15, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nortal kasutas kavalust vales kohas

Maanteeameti peadirektor Aivo Adamson ütles, et ameti IT-hankel on Nortal kavalust vales kohas kasutatud ning ka äriettevõtted peaksid õppima eetilist riigimehelikkust.
„Kavalust on praegu ilmselgelt vales kohas kasutatud, see ei aita kuidagi kvaliteedile kaasa. Ka äriettevõtted peaksid õppima eetilist riigimehelikkust. See on vale koht, kus demonstreerida oma intellektuaalset keskmise hinna arvutamise oskust. Maanteeamet kaalub hetkel oma samme, mida ette võtta,“ sõnas Adamson lühikeses kommentaaris.
Äripäev kirjutas täna, et suur ja tuntud Eesti tarkvaraarendaja Nortal võib maanteeameti 6,3 miljoni ­eurose IT-hanke võita konkurentidest kõrgema hinnaga, sest trikitas ameti heas usus tehtud hanketingimused enda kasuks.

Seotud lood

Uudised
  • 20.05.15, 10:42
Nortal tegi maantee­ameti hankel rehepappi
Suur ja tuntud Eesti tarkvaraarendaja ­Nortal võib maanteeaameti 6,3 miljoni ­eurose IT-hanke võita konkurentidest kõrgema hinnaga, sest trikitas ameti heas usus tehtud hanketingimused enda kasuks.
Uudised
  • 21.05.15, 11:20
Nortali väljapressimisele ei tohi alluda
Äripäeva meelest ei tohi maanteeamet Nortali väljapressimisele alluda.
Uudised
  • 27.05.15, 10:53
Priit Kongo: Nortali eksperiment riivab ärieetikat
Nortali konkurent maanteameti hankel Net Groupi juht Priit Kongo teatas, et on hämmingus Nortali käitumisest ja kurb maanteeameti pärast, keda eksperimendis ära kasutati.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele