Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Vaata, kes juba on tulemas IKT Aastakonverentsile 2015
20. oktoobril toimub IKT Aastakonverents 2015, kuhu on ennast kirja pannud juba üle 60 osaleja. Laval on 12 oma ala asjatundjat, kes jagavad enda kogemusi äri kasvatamisel.
IKT Aastakonverentsile on end kirja pannud juba üle 60 osaleja. Foto: Merilin Kukk
Konverentsil tutvustab TNS Emor spetsiaalselt konverentsiks läbi viidud IKT sektori uuringut. TOP 5 Singapuri iduettevõtte hulkavalitus Nanu looja Martin Nygate räägib Aasia turgudele sisenemisest ning maailmakuulsa konsultatsiooniettevõtte McKinsey tehnoloogia suuna direktor Jacques Bughin tutvustab maailma edukate ettevõtete näiteid IKT rakendamisel.
Lisaks jagavad välisturgudel läbilöömiseks soovitusi Eesti IT-ettevõtete juhid (Marko Sverdlik, Oleg Shvaikovsky, Tiit Paananen, Henn Ruukel, Kristjan Hiiemaa) ning IKT rakendamisest erinevate valdkondade ettevõtetes räägivad kogemustega tippjuhid (Rain Vääna, Priit Põldoja, Asso Lankots).
Konverentsil osalejate nimekirja saate vaadata SIIT.
Kui Skype, Swedbank, SEB ja Playtech on kõik Eestisse kasvatanud põlvkonna häid programmeerijaid, siis kahjuks ei ole sama juhtunud tarkvara teenuse tootmise teiste kompetetsidega, ütles ITuudistele 20. oktoobril toimuval IKT Aastakonverentsil esinev Fleepi asutaja Henn Ruukel.
Kui Skype töötab ainult 3G, 4G või Wifi võrgus, siis Nanu on ainus rakendus, mis töötab ka 2G ja küllastunud 3G levialas, kus asub 70% maailma rahvastikust, ütles ITuudistele 20. oktoobril toimuval IKT Aastakonverentsil 2015 esinev Gentay Communications & Nanu asutaja Martin Nygate.
Enamik Eesti IT-ettevõtteid ei suuda välisturgudel müüa. Oleme üleolevad ja arvame, et oleme maailma naba ning muu maailm toimib selliselt nagu Eesti, ütles ITuudistele Nortali juhatuse liige Oleg Shvaikovsky, kes esineb 20. oktoobril IKT Aastakonverentsil 2015.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.