5. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uber tahab tuua Eestit Euroopale eeskujuks

Uberi kommunikatsioonijuht Gareth Mead.
Autor: Andras Kralla

4. novembril Eestis esinenud Uberi kommunikatsioonijuht Gareth Mead avaldas lootust, et kuna Eesti on oma digitaalarenguga Euroopas silma jäänud, õnnestub Uberil aidata siin muuta seadusi selliselt, et need sobiks ka teistesse Euroopa riikidesse.

"Eesti on digitaalmaailma omaks võtnud. Skype ja TransferWise on head näited Eestis valitsevast edasiviivast suhtumisest, mille tõttu usume, et on võimalus, et Eesti näitaks teed Euroopa Liidu tasandil," ütles Uberi Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika kommunikatsioonijuht Gareth Mead intervjuus Äripäevale pärast oma ettekannet kommunikatsioonijuhtimise mõttekojas Kaja 2015.

Kui keeruline on kommunikatsioonijuhina tegutseda väga eripalgelistes piirkondades?

Kuigi riigid ja linnad on erinevad, on seal väljakutsed sarnased. Olgu see Moskva, Johannesburg või Brüssel – kõik on väga erineva linnad, aga kõigil on kohutavad ummikud. Väljakutsed võivad erineda vaid selle poolest, milline on nende tähtsuse järjekord. Näiteks Lõuna-Euroopas on töötus suurem probleem kui ummikud. Kuid ka neil on ummikutega probleeme. 

Firmana usume, et saame nende probleemidega aidata. Minu ülesanne on anda kohalikele meeskondadele suuniseid, kuidas seda mõtteviisi levitada. Miski ei ole parem kohalikest teadmistest, mistõttu tahan oma meeskonda leida ka Tallinnast kedagi, kes looks usaldust, häid suhteid ja jutustaks meie lugu Balti riikides.

Pikemalt saab lugeda Äripäeva veebist.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112