Apple on peatanud interneti-TV otseülekande teenuse plaanid ning arendab edaspidi platvormi, mille kaudu saavad meediafirmad oma tooteid klientidele müüa, ütlesid asjaga kursis olevad inimesed Bloombergile.
Apple’i plaan müüa 14 kanaliga interneti-TV teenust 30-40 dollarise kuutasu eest on saanud mitu tagasilööki. Nimelt tahavad meediafirmad saada oma programmide eest oodatust rohkem raha, teatas üks asjaga kursis olev inimene.
CBS Corpi tegevjuht Les Moonves ütles teisipäeval toimunud konverentsil, et Apple paneb oma otse-TV plaanid „ootele“.Apple’i probleemid iseloomustavad olukorda, kus uutel internetipõhistel teenusepakkujatel on keeruline meediafirmasid veenda, et tavapärane TV-teenus, mille kuutasu on umbes 85 dollarit, vajab rekonstrueerimist. Takistuse ületamiseks on kaks võimalust – Apple tõstab teenuse hinda või lepivad meediafirmad väiksema rahaga.Praegu keskendub tehnoloogiahiid aga strateegiale, mis tegi edukaks iPhone’i – App Store’i avamine teistele arendajatele, et nad saaksid oma tooteid klientidele müüa. Apple on näinud, et paljud meediafirmad on televisiooni puhul just sellist lähenemist kasutanud.
Autor: Mait Kraun, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Nõudlus innovaatiliste lahenduste järele on suurem kui kunagi varem. Ettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate ohtudega, alates lunavara rünnakutest kuni andmetöötluse geopoliitiliste aspektideni. Samuti tuleb sammu pidada võimsate tehnoloogiliste arengutega: kvantarvutid ning ettevõtte andmete ülesed otsingusüsteemid on vaid mõned neist.