Elron sõlmis 11. mail lepingu piletimüügisüsteemi uuendamiseks ja piletimüügi- ja tuvastusseadmete kasutuselevõtuks tehnoloogiaettevõttega Ridango.
„Meie eesmärk on pakkuda mugavat piletiostu võimalust rongiga reisijatele kõikjal üle Eesti,” ütles Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo. „Rongidesse paigaldatakse seadmed, mis hakkavad võimaldama nii olemasoleva pileti tuvastamist kui ka piletiostu. Uue süsteemiga loome ka uudse kontaktivaba pangakaardi kasutamise võimaluse ning eelduse piletisüsteemide hilisemaks ühildamiseks teiste teenusepakkujatega.“
Lepingu kohaselt loob Ridango AS järgmise 12 kuu jooksul Elronile tervikliku elektroonilise piletimüügisüsteemi, tarnib seadmed ning pakub hiljem vajalikke tarkvaraarendusi ning süsteemi haldamise teenust.
„Ootame koostööd Elroniga põnevusega,“ rääkis Ridango müügijuht Argo Verk. „Tehnoloogiliselt innovaatilised piletisüsteemid on meie tugevuseks – Ridango arendatud on näiteks Tallinna ja Tartu elektroonilised piletisüsteemid Eestis, aga oleme ellu viinud ka mitmeid projekte Põhjamaades.“
Elroni poolt välja kuulutatud riigihankele piletimüügisüsteemi uuendamiseks laekus kolm hanke tingimustele vastavat pakkumust. Hanke võitis transpordi piletisüsteemide ning reaalaja infosüsteemide valdkonna tehnoloogiaettevõte AS Ridango, kellega Elron sõlmis 11. mail lepingu 12 kuud kestvateks arendustöödeks ning 60 kuu pikkuseks piletimüügisüsteemi rendiks ja hoolduseks. Aastal 2022 lõppeva hankelepingu maht on ligi 1,5 miljonit eurot.
Eesti Liinirongid AS on kaubamärgi Elron (www.elron.ee) all tegutsev riigile kuuluv ühistranspordiettevõte, mis pakub Stadler FLIRT elektri- ja diiselrongidega reisijaveoteenust kõigil Eesti siseriiklikel rongiliinidel. 2015. aastal saabus 98,80% diisel- ja 99,34% elektrirongidest lõppjaama õigeaegselt. Elron plaanib 2016. aastal teenindada 6,6 miljonit reisijat. Ettevõttes on 306 töötajat.
Seotud lood
President Toomas Hendrik Ilves külastas 26. juulil koos abikaasaga Tartus tegutsevaid IT-ettevõtteid ning kohtus Garage48 HUB Tartu ruumides kohalike idufirmade kogukonna esindajatega, kus arutati üheskoos viimaseid arenguid Tartu ettevõtluskeskkonnas. Ettevõtjad jagasid rõõmu toimunud arutelude üle.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.