Ettevõtte tegevjuhi Enn Metsari sõnul on hindade langetamise eesmärk motiveerida linlasi loobuma isikliku autoga liiklemisest ja tegema soodsama ja keskkonnasäästlikuma valiku.
"Me tahame näidata, et kõige ratsionaalsem on lahendada transpordivajadused teenuse tarbimisena. Olgu see ühiskondlik transport, takso või kokkuleppeveod nagu Uber. Madalamad hinnad tõstavad tavaliselt nõudlust. See omakorda võimaldab meil oluliselt tõsta Uberi süsteemi efektiivsust nii, et juhtide tulud ei kannataks."
"Uberi partner-juhi aeg kulub sõitja tellimuse ootamisele, sõitjale järgi sõitmisele ja sõitja transpordile. Neist ainult viimane on tasustatud aeg. Mida suurem on nõudlus, seda vähem on ebaefektiivset ajakasutust, kuna juhi ooteaeg väheneb. Rohkem sõitjaid tähendab ka seda, et keskmine sõit kliendini saab olema lühem."
"Uber on antud strateegiat katsetanud üle maailma ning statistika näitab, et tavaliselt võidavad sellest nii tarbijad kui juhid kõrgema keskmise teenistusena."
Uberi hinnalangetuskampaania eesmärk on muuta kokkuleppeveod veel efektiivsemaks ning juhtida tarbijate tähelepanu sellele, et isikliku sõiduauto omamine on kallim lahendus kui kokkuleppevedude ja/või ühiskondliku transpordi kasutamine.