Bitcoiniomanikud, keda häkkerid eelmisel nädalal ründasid, võivad kaotada 36 protsenti oma rahast, kirjutab CNN Money.
Hongkongis tegutsev Bitfinex teatas, et plaanib
bitcoinide vahetusbörsi uuesti avada esmaspäeval. Platvorm pandi kinni 3. augustil, mil häkkerid varastasid osalt kontodelt kokku 65 miljoni dollari eest bitcoine.
Bitfinex ütles, et nad on otsustanud kaotused kõigi kasutajate peale ära jaotada. See tähendab, et isegi inimesed, kes häkkerite rünnaku alla ei sattunud, kaotavad 36 protsenti oma rahast. Selle asemel antakse neile žetoon nimega BFX.
Ettevõte teatas, et žetoonide kaudu tehakse kindlaks, kui suure summa iga kasutaja on kaotanud. Tulevikus proovitakse kaotused inimestele kuidagi korvata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Žetoonide eest ei saa esialgu mitte midagi. Tulevikus võib Bitfinex need aga kinni maksta või pakkuda žetoonide eest osalust Bitfinexi emaettevõttes, Finexis," teatas vahetusbörs.
Autor: Mait Kraun, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Maailma Majandusfoorum on loonud uue töögrupi, mida asub juhtima Eesti endine president Toomas Hendrik Ilves.
Riigkohtus arutas eile toimunud istungil erandkonnas viie kohtunikuga ja üle viie aasta taas avalikul istungil, kas bitcoinidega kauplemine on käsitletav finantseerimisasutuse tegevusena või mitte, teatas advokaadibüroo Glimstedt partner Priit Lätt.
Neli Euroopa ja USA suurpanka plaanivad ühendada jõud, et luua digitaalne valuutasüsteem, vahendab CNBC.
NJORD aitas oma kliendil asutada osaühingu makstes osakapitali sisse vaid bitcoinides, rääkis NJORD advokaadibüroo advokaat Anne Veerpalu.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.