• 17.04.17, 18:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-Eesti toetusrühm uurib võimalust e-valida nutiseadmetega ja ka valimispäeval

Parlamendi e-Eesti toetusrühm kohtub 18. aprillil riigi valimisteenistuse juhi Priit Vinkeliga, et saada ülevaade e-valimiste võimalikest arendustest ja kuulata valimisteenistuse arvamusi, kuidas seadusandja võiks e-valimiste arengule kaasa aidata.
E-Eesti toetusrühm uurib võimalust e-valida nutiseadmetega ja ka valimispäeval
  • Foto: Pexels
„e-Eesti hoidmiseks ja kasvatamiseks on oluline panustada jätkuvalt ja pühendunult meie turvaliste e-teenuste arendusse, olgu siis teemaks e-valimised, e-maksuamet, e-tervis vms,“ ütles toetusrühma esimees Tanel Talve (SDE).
„Kohtumisel riigi valimisteenistuse juhiga räägime kindlasti sellestki, kuidas tulevikus saaks kodanik e-valida ka nutiseadmetega ja kuidas saaks e-valida ka valimispäeval. Olen kindel, et need mõlemad küsimused võiksid olla osa e-valimiste edasiarendamisest, sest me ei või unustada, et innovatsioonile ja digiarengule pühendunud Eestis andis viimastel valimistel kolmandik valijaid just nimelt e-hääle,“ rõhutas Talve.
Riigikogu e-Eesti 14-liikmelisse toetusrühma kuuluvad kõigi parlamendifraktsioonide esindajad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele