• 03.05.17, 19:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Huawei nutitelefonide tarne kasvas 2017. aasta esimeses kvartalis 21,6%

Huawei Consumer Business Group teatas, et tänavu esimeses kvartalis tarnisid nad 34,55 miljonit nutitelefoni, mis on 21,6% rohkem varasemate aastatega võrreldes. Samuti kasvas Huawei osakaal globaalsel nutitelefonide turul 9,8%.
Huawei nutitelefonide tarne kasvas 2017. aasta esimeses kvartalis 21,6%
  • Foto: Huawei
2017. aasta esimeses kvartalis saavutas Huawei murdelise kasvu mitmetes riikides. Varasemate aastatega võrreldes kasvas Huawei nutitelefonide tarne 52 riigis üle 50%, sh 32 riigis oli kasv üle 100%, Hiinas ja Euroopas vastavalt 20% ja 15%, Kagu-Aasias ja Vaikse ookeani piirkonnas – üle 70%.
Lisaks saavutati märkimisväärne kasv tippklassi telefonide sektoris, mida toetasid Huawei P9 ja Huawei Mate 9 seeria telefonide ülemaailmsed müügitulemused. Kesk- ja tippklassi telefonide osakaal tõusis 11% möödunud aasta sama perioodiga võrreldes.
Huawei tahvelarvutite äri kasvas nii äriklientide kui eraklientide seas, tuues endaga kaasa 70% tarnekasvu varasemate aastatega võrreldes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 12.07.17, 13:13
Huawei, AS Datel ja HITSA koostöös saavad Eesti koolid kaasaegse digitaristu
Pärast pikaleveninud ja keerukat hankeprotsessi Eesti koolide digitaristu kaasajastamiseks allkirjastasid täna koostöömemorandumi Huawei, AS Datel ja HITSA.
Uudised
  • 03.07.17, 16:47
Kas nutitelefonid teevad meid rumalamaks?
Texase Ülikooli teadlaste uuringust selgub, et nutitelefonid mõjutavad keskendumisvõimet ja kipuvad tähelepanu kõrvale juhtima.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele