• 09.10.17, 13:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nestor ja Smith pidasid oluliseks koostööd digivaldkonnas

Riigikogu esimees Eiki Nestor ja Austraalia parlamendi Esindajate Koja esimees Tony Smith pidasid tänasel kohtumisel Riigikogus mõlemapoolselt oluliseks riikidevahelist koostööd infotehnoloogia valdkonnas.
Riigikogu esimees Eiki Nestor tervitab Austraalia parlamendi Esindajatekoja esimeest Tony Smithi
  • Riigikogu esimees Eiki Nestor tervitab Austraalia parlamendi Esindajatekoja esimeest Tony Smithi
  • Foto: Viljo Pettinen
Nestor ja Smith märkisid, et digitaalvaldkond on hea koostööpunkt. Riigikogu esimees tutvustas Smithile Eesti e-riigi arenguid infotehnoloogia valdkonnas. Kõne all olid elektroonilised valimised, e-teenused ja küberturvalisus.
Nestori sõnul on Eestis e-teenuste võimaluste kasutamine muutunud omamoodi põhiõiguseks. „Eesti on nendel teemadel valmis tegema koostööd ja jagama kogemusi nii küberkaitses, e-valitsemises kui ka digimajanduses,“ ütles Nestor.
Smith ütles, et Austraalial on riiklik huvi ühistegevuseks infotehnoloogiliste arenduste ja küberjulgeoleku valdkonnas. Samuti on mõlema osapoole jaoks oluline jätkata vastastikust riikidevahelist koostööd nii parlamentaarsel tasandil kui ka rahvusvahelistes organisatsioonides.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Austraalia parlamendi Esindajate Koja esimehega kohtuvad täna veel Riigikogu aseesimees Enn Eesmaa, väliskomisjoni aseesimees Keit Pentus-Rosimannus ning Eesti-Austraalia ja Uus-Meremaa parlamendirühma liikmed Mart Helme ja Laine Randjärv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele