Soomes arendatakse autotehnoloogiat, milleni Tesla veel ei küüni. "2020ndatel oleme miljardifirma," lubavad soome teadlased.
"Oleme millegi suure alguses," lausus Sensible 4 juht Harri Santamala Kauppalehtile. Aalto ülikooli projektist alguse saanud Sensible 4 arendab autonoomseks sõitmiseks vajalikku tehnoloogiat.
"Ainuüksi Hiinas on selle turuks 2030. aastaks 2500 miljardit dollarit. Järgmisel aastakümnel oleme ise ka miljardiettevõte," lausus Santamala.
Sensible 4 arendatav tehnoloogia põhineb Soomes üle 30 aasta tehtud akadeemilisel uurimistööl ja on ajalehe teatel uuenduslikum kui see, mida arendab Tesla.
Sensible 4 otsib praegu 10 miljoni euro suurust lisainvesteeringut ja kohtub investoritega ka kuu lõpus toimuval Slushil.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.