16. november 2017

Telia müügi- ja teenindusüksust asus juhtima Ene Raja

Ene Raja
Autor: Janika Kuusik, Telia Eesti personaliüksuse direktor

Telia Eesti müügi- ja teenindusüksust juhib sellest nädalast Ene Raja, kellel on ette näidata pikaajaline kliendisuhete valdkonna juhtimise kogemus erinevatest suurettevõtetest.

Telias asus Raja juhtima ligi 800 inimesest koosnevat müügi- ja teenindusüksust, samuti kuulub ta ettevõtte juhtkonda.

„Usun, et Telias on võimalik tegeleda uute ja põnevate tehnoloogiliste arendustega, mis mind huvitavad ja motiveerivad. E-teenindus oma erinevate võimalustega on kindlasti üks neid valdkondi, mille arendamisele tähelepanu pöörata,“ märkis Ene Raja.

Telia Eesti juhatuse esimehe Dan Strömbergi sõnul täienes ettevõte suurte kogemustega professionaaliga, kelle toel saab ettevõte arendada oma müügi- ja teenindusvaldkonna selliseks, nagu see on kohane ühele uue põlvkonna IT- ja telekomiettevõttele.

Viimati oli Raja ametis G4S kliendisuhete juhi ja nõukogu liikmena. Varasemalt on ta töötanud kliendisuhete ja operatsioonidega seotud juhtivatel ametikohtadel SEB pangas ja Tele2-s. Lisaks Eestile on Rajal kogemusi rahvusvahelistelt turgudelt ning ta on elanud näiteks Stockholmis ja Zagrebis.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112