Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Telia müügi- ja teenindusüksust asus juhtima Ene Raja
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksust juhib sellest nädalast Ene Raja, kellel on ette näidata pikaajaline kliendisuhete valdkonna juhtimise kogemus erinevatest suurettevõtetest.
Ene Raja Foto: Janika Kuusik, Telia Eesti personaliüksuse direktor
Telias asus Raja juhtima ligi 800 inimesest koosnevat müügi- ja teenindusüksust, samuti kuulub ta ettevõtte juhtkonda.
„Usun, et Telias on võimalik tegeleda uute ja põnevate tehnoloogiliste arendustega, mis mind huvitavad ja motiveerivad. E-teenindus oma erinevate võimalustega on kindlasti üks neid valdkondi, mille arendamisele tähelepanu pöörata,“ märkis Ene Raja.
Telia Eesti juhatuse esimehe Dan Strömbergi sõnul täienes ettevõte suurte kogemustega professionaaliga, kelle toel saab ettevõte arendada oma müügi- ja teenindusvaldkonna selliseks, nagu see on kohane ühele uue põlvkonna IT- ja telekomiettevõttele.
Viimati oli Raja ametis G4S kliendisuhete juhi ja nõukogu liikmena. Varasemalt on ta töötanud kliendisuhete ja operatsioonidega seotud juhtivatel ametikohtadel SEB pangas ja Tele2-s. Lisaks Eestile on Rajal kogemusi rahvusvahelistelt turgudelt ning ta on elanud näiteks Stockholmis ja Zagrebis.
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.