• 09.01.18, 21:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Samsungi rekordkasum on loodetust kesisem

Samsung Electronics näeb, et eelmise aasta kolme viimase kvartali eest tiksub kokku rekordiline ärikasum, kuid isegi seda pole analüütikutele piisavalt.
Samsungi rekordkasum on loodetust kesisem
  • Foto: Pixabay
Maailma suurim mälukiipide tootja Samsung prognoosib 14,1 miljardi dollari suurust ärikasumit, mis ületab eelmise aasta tulemust 64 protsendi võrra. Reutersi küsitletud analüütikute ootustele jääb see siiski alla: nemad lootsid 14,9 miljardit dollarit.
Kasumit on tõstnud kallinenud mälukiibid.
Uus aasta paistab ebakindlam. Investorid panustavad mälukiipide hinnalangusele ja Samsungi aktsia on novembri kõrgeimast tipust langenud ligi 10 protsenti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Allikas: Äripäev

Seotud lood

Uudised
  • 25.02.18, 12:52
Huvitav ajalugu: toidukaupade tootjast tehnoloogiahiiuks
25. veebruaril esitletakse maailma suurimal mobiiliseadmete messil World Mobile Congress selle aasta üht oodatuimat nutitelefoni, Samsungi uut lipulaeva. Aga kas ja kui palju me tegelikult teame sellest Lõuna-Korea ettevõttest, mis tähistab tänavu 1. märtsil oma 80. sünnipäeva ning saavutas 2018. Aastal Brand Finance Global 500 prestiižemate brändide edetabelis 4. koha, edastades muuhulgas Facebooki?
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele