Eestis tegutsev reklaamitehnoloogia firma Adcash investeerib maksetehnoloogia firmasse Zlick, millel on samuti Eesti juured.
- Adcashi juht Thomas Padovani Foto: Andras Kralla
Niroshan Balasubramaniami ja Erki Kolditsa asutatud Zlick arendab teenust, mis peaks tegema inimestele võimalikult lihtsaks veebitelimuste ning tasu eest kuvatava sisu eest maksmise. Firma teenus töötab põhimõttel, et maksete tegemine ei peaks vajama registreerumist ega millegi alla laadimist. Lisaks pakub Zlick enda makseteenuse kõrval ka nõustamist ja äriteabelahendusi, et sisu saaks reaalajas ka analüüsida.
Adcash on varem investeerinud näiteks sõiduteenusesse Taxify. Ettevõtte tegevjuht ja asutaja Thomas Padovani ütles, et Zlick on lahendus, mis võib muuta seda, kuidas meediat tarbitakse ning selle eest makstakse. „Neil on tugev visioon maksete tuleviku kohta meie ärivaldkonnas. See toode on üks lihtsamaid, mida oleme näinud, ning see oleks sisupakkujatele loomulik valik,“ rääkis ta.Adcashi investeeringust rahastab Zlick enda ülemaailmset laienemist. Sihtrühmas on sisupakkujad, ent ka veebikuulutuste portaalid ning mittetulundusühingud, mis tahavad suurendada veebi kaudu kogutavate annetuste mahtu.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.