Eestis tegutsev reklaamitehnoloogia firma Adcash investeerib maksetehnoloogia firmasse Zlick, millel on samuti Eesti juured.

- Adcashi juht Thomas Padovani
- Foto: Andras Kralla
Niroshan Balasubramaniami ja Erki Kolditsa asutatud Zlick arendab teenust, mis peaks tegema inimestele võimalikult lihtsaks veebitelimuste ning tasu eest kuvatava sisu eest maksmise. Firma teenus töötab põhimõttel, et maksete tegemine ei peaks vajama registreerumist ega millegi alla laadimist. Lisaks pakub Zlick enda makseteenuse kõrval ka nõustamist ja äriteabelahendusi, et sisu saaks reaalajas ka analüüsida.
Adcash on varem investeerinud näiteks sõiduteenusesse Taxify. Ettevõtte tegevjuht ja asutaja Thomas Padovani ütles, et Zlick on lahendus, mis võib muuta seda, kuidas meediat tarbitakse ning selle eest makstakse. „Neil on tugev visioon maksete tuleviku kohta meie ärivaldkonnas. See toode on üks lihtsamaid, mida oleme näinud, ning see oleks sisupakkujatele loomulik valik,“ rääkis ta.Adcashi investeeringust rahastab Zlick enda ülemaailmset laienemist. Sihtrühmas on sisupakkujad, ent ka veebikuulutuste portaalid ning mittetulundusühingud, mis tahavad suurendada veebi kaudu kogutavate annetuste mahtu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.