Tele2 Eesti kasutab telefonimüügiks salvestatud teksti esitavaid kõneroboteid ning kui inimene on sidefirma pakkumisest huvitatud, suunatakse ta edasi kõnekeskuse teenindajaga suhtlema; samalaadset lahendust testib Telia.
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse direktor Ene Raja kinnitas, et neilgi on testimise viimases faasis teenindusrobot. „Hästi ette valmistatud teenindusrobot on kliendi jaoks mugav, kiire ja ühtlase teeninduskvaliteediga, pakkudes ka lisaväärtust,“ sõnas ta ning lisas, et Telia arendab oma robotlahendusi nii teeninduses kui müügis edasi.
Elisa Eesti telekomiteenuste juht Mailiis Ploomann ütles ERRile, et nemad ei ole telefonimüügis roboteid kasutanud, sest müügitöö eeldab empaatiavõimet ja loomingulisust.
Elektroonilise side seadus sätestab, et eraisiku andmete kasutamine otseturustuseks on lubatud ainult tema eelneval nõusolekul, robotite tehtavaid reklaamkõnesid see seadus aga ei puuduta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt
ERR veebist.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.