Tele2 Eesti kasutab telefonimüügiks salvestatud teksti esitavaid kõneroboteid ning kui inimene on sidefirma pakkumisest huvitatud, suunatakse ta edasi kõnekeskuse teenindajaga suhtlema; samalaadset lahendust testib Telia.
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse direktor Ene Raja kinnitas, et neilgi on testimise viimases faasis teenindusrobot. „Hästi ette valmistatud teenindusrobot on kliendi jaoks mugav, kiire ja ühtlase teeninduskvaliteediga, pakkudes ka lisaväärtust,“ sõnas ta ning lisas, et Telia arendab oma robotlahendusi nii teeninduses kui müügis edasi.
Elisa Eesti telekomiteenuste juht Mailiis Ploomann ütles ERRile, et nemad ei ole telefonimüügis roboteid kasutanud, sest müügitöö eeldab empaatiavõimet ja loomingulisust.
Elektroonilise side seadus sätestab, et eraisiku andmete kasutamine otseturustuseks on lubatud ainult tema eelneval nõusolekul, robotite tehtavaid reklaamkõnesid see seadus aga ei puuduta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt
ERR veebist.
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.