Facebook plaanib hakata ehitama kiipe, mida saaks kasutada tarbijatele mõeldud seadmetes, tehisintellekti tarkvaras ja andmekeskustes, ütles asjaga kursis inimene Wall Street Journalile.
See on osa
Facebooki suuremast plaanist hakata rohkem riistvara tootma.
Uute kiipide tootmine, mis on alles varajases staadiumis, annaks Facebookile parema kontrolli oma riistvaraprojektide arendamise ja disainimise üle. Toodete hulka kuuluvad ühendatud kõlarid ja virtuaalreaalsuse prillid, ütles asjaga kursis olija, kes soovis jääda anonüümseks.
Teised suured tehnoloogiafirmad on läinud sama teed. Näiteks Google arendas enda mikroprotsessorite kiibi, mis võimaldab tal luua tehisintellekti ja muid projekte. 2009. aastal hakkas kiipe tootma ka Apple, mille eesmärk oli seadmete energiakasutust ja efektiivsust parandada.
Autor: Mait Kraun, Äripäeva ajakirjanik
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.