• 20.04.18, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kahjumis Baltika suurendas veebimüüki 35%

Rõivafirma Baltika veebimüük kasvas esimeses kvartalis aastatagusega võrreldes 35%, ent ettevõte jäi pea miljoni euroga kahjumisse.
Baltika veebipood andmorefashion.com.
  • Baltika veebipood andmorefashion.com. Foto: andmorefashion.com
Baltika e-poe andmorefashion.com esimese kolme kuu müügitulu oli 470 000 eurot. Kokku võeti esimeses kvartalis vastu 9946 tellimust 30 riigist. Sealjuures tuli 57% müügist Eestist.
Ettevõtte teatel aitas e-poe kasvule kaasa Click&Collect võrgustiku laiendamine Baltimaades ning teenuse kättesaadavaks tegemine Soomes. Click&Collect võimaldab veebipoest ostu sooritanud kliendil oma kauba saada kätte Baltika esinduskauplustest.
Seoses moeäri hooajalisusega lõpetas ettevõte esimese kvartali 10,3 miljoni euro suuruse müügitulu juures 982 000eurose puhaskahjumiga. Müügitulu vähenes võrreldes mulluse tulemusega neli protsenti.
Baltika Gruppi kuulub viis moemärki: Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. E-pood andmorefashon.com tarnib kaupa 44 riiki. Baltikas töötab enam kui tuhat inimest. Ettevõtte aktsiad on noteeritud Tallinna börsil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele