• 20.04.18, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kahjumis Baltika suurendas veebimüüki 35%

Rõivafirma Baltika veebimüük kasvas esimeses kvartalis aastatagusega võrreldes 35%, ent ettevõte jäi pea miljoni euroga kahjumisse.
Baltika veebipood andmorefashion.com.
  • Baltika veebipood andmorefashion.com.
  • Foto: andmorefashion.com
Baltika e-poe andmorefashion.com esimese kolme kuu müügitulu oli 470 000 eurot. Kokku võeti esimeses kvartalis vastu 9946 tellimust 30 riigist. Sealjuures tuli 57% müügist Eestist.
Ettevõtte teatel aitas e-poe kasvule kaasa Click&Collect võrgustiku laiendamine Baltimaades ning teenuse kättesaadavaks tegemine Soomes. Click&Collect võimaldab veebipoest ostu sooritanud kliendil oma kauba saada kätte Baltika esinduskauplustest.
Seoses moeäri hooajalisusega lõpetas ettevõte esimese kvartali 10,3 miljoni euro suuruse müügitulu juures 982 000eurose puhaskahjumiga. Müügitulu vähenes võrreldes mulluse tulemusega neli protsenti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Baltika Gruppi kuulub viis moemärki: Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. E-pood andmorefashon.com tarnib kaupa 44 riiki. Baltikas töötab enam kui tuhat inimest. Ettevõtte aktsiad on noteeritud Tallinna börsil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 12:23
Tehisintellektiga arvuti, mis muudab töötegemise lihtsaks, loovaks ja eksimustevabaks
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele