Täna sõlmitav koostöölepe tehnikaülikooli ja Tallinna 21. Kooli vahel seab eesmärgiks loodus-, täppisteaduste ja tehnoloogiaspetsialistide ettevalmistamise.
- Robootikapäev tänavu aprillis 21. koolis. Foto: 21k.ee
21. kooli jaoks aitab koostöö TTÜga parandada õppekvaliteeti ja saavutada kooli õppekavas püstitatud eesmärke. Näiteks on täna on 21. koolis põhikooli vanuseastmele ettevõtlus-robootika õppesuund ja gümnaasiumile reaal-loodusainete õppesuund.
Koostöö raames tutvustatakse TTÜ inseneriteaduskonna erialasid ja lõpetajate suurt potentsiaali tuleviku tööturul. Samuti plaanitakse leppe alusel muuta nii õppetöö kui kooliväline tegevus mitmekesisemaks ja atraktiivsemaks, kaasates TTÜ Mektory tehnoloogiakooli oskusteavet. Mektory on tegutsenud üle seitsme aasta, olles esimene haridusasutuse juurde loodud innovatsiooni- ja ettevõtluskeskus Eestis.
Mektory innovatsiooni- ja ettevõtluskeskuse jaoks on tegemist teise üldhariduskooliga sõlmitud koostööleppega viimasel kuul. Mais sõlmis TTÜ koostööleppe Viimsi vallaga, mille raames toetab Mektory oma oskusteabega Viimsi Noorte Talentide kooli loomist ja Viimsi valla üldhariduskoolide loodus- ja täppisteaduste ning tehnoloogia õppesuuna arendamist.
Möödunud aastal riigieksamite tulemuste põhjal oli Tallinna 21. Kool üleriigilises edetabelis eesti õppekeelega koolide esikümnes. Mullu jätkas õpinguid kõrgkoolis üle 80 protsendi 21. kooli lõpetajaist, paljud neist TTÜs.
Seotud lood
Eesti IT-sektoris on pilvetehnoloogiate kasutuselevõtt kasvanud viimastel aastatel märkimisväärselt, kuid paljud organisatsioonid seisavad silmitsi suurte infrastruktuuriliste muudatuste vajadusega. Üheks oluliseks sammuks selles arengus on andmebaaside migratsioon pilvepõhisele platvormile, näiteks Azure'i pilve. Õnneks on märgata trendi, mille kohaselt näevad kohalikud IT-juhid seda protsessi mitte ainult tehnilise muudatusena, vaid võimalusena suurendada organisatsiooni paindlikkust, turvalisust ja innovatsiooni.