• 18.06.18, 10:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telia: vuti-MM kasvatab telerite müüki 20%

Eelmisel nädalal alanud jalgpalli MM on kasvatanud inimeste nõudlust uutele telerite järele viiendiku võrra, teatas Telia Eesti.
Jalgpalli MM kestab 15. juulini.
  • Jalgpalli MM kestab 15. juulini.
  • Foto: pixabay.com
Telia kauba ja seadmete grupi tootejuhi Jüri Raudsepa sõnul kasvatavad suvised spordi suurvõistlused alati telerite müüki. "Senine kogemus on näidanud, et inimesed soovivad tippvõistlustele kaasa elada uue ja korraliku suurusega teleekraani vahendusel," tõdes ta.
Raudsepa kinnitusel kasvab suviste suurvõistluste eel telerite müük tavapärasega võrreldes umbes 20 protsenti.
Suuruse arvestuses on viimase aja üks populaarsemaid valikuid 50tolline ekraan, kuid üha enam langeb valik ka 55- ja 60tollise ekraani kasuks. Seega aina rohkem lähevad kaubaks nii Samsungi kui LG kallimad mudelid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 11:08
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum: milline on küberkaitse AI ajastul?
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele