Telia testis oma veebilehel chatboti ehk vestlusroboti Mia kasutamist, kes sai esmakordselt oma teadmisi ja võimeid proovile panna reaalses teenindusolukorras.
- Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Ene Raja. Foto: Janika Kuusik, Telia Eesti personaliüksuse direktor
Vestlusroboti näol on tegu automaatse süsteemiga, mis vastab klientide küsimustele ja pöördumistele ning mida rohkem Miaga räägitakse, seda enam koguneb talle ka õppematerjali, mille pealt oma teadmisi täiendada.
"Isegi kui Mia jääb mõnele küsimusele vastates hätta või vastus kaldub teemast veidi kõrvale, on see normaalne, kuna eesmärk ongi talle hetkel võimalikult palju erinevaid teemasid selgeks õpetada," kommenteeris Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Ene Raja.
Mia oli Telia veebilehel klienditestideks avatud 6.-9. juulini, selleks oli lehe paremas allnurgas kuvatud hüpikakna ikoon "Küsi abi vestlusrobot Mialt".
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.