• 10.07.18, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telia testis vestlusrobotit

Telia testis oma veebilehel chatboti ehk vestlusroboti Mia kasutamist, kes sai esmakordselt oma teadmisi ja võimeid proovile panna reaalses teenindusolukorras.
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Ene Raja.
  • Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Ene Raja.
  • Foto: Janika Kuusik, Telia Eesti personaliüksuse direktor
Vestlusroboti näol on tegu automaatse süsteemiga, mis vastab klientide küsimustele ja pöördumistele ning mida rohkem Miaga räägitakse, seda enam koguneb talle ka õppematerjali, mille pealt oma teadmisi täiendada.
"Isegi kui Mia jääb mõnele küsimusele vastates hätta või vastus kaldub teemast veidi kõrvale, on see normaalne, kuna eesmärk ongi talle hetkel võimalikult palju erinevaid teemasid selgeks õpetada," kommenteeris Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Ene Raja.
Mia oli Telia veebilehel klienditestideks avatud 6.-9. juulini, selleks oli lehe paremas allnurgas kuvatud hüpikakna ikoon "Küsi abi vestlusrobot Mialt".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele