Autor: Indrek Kald • 10. juuli 2018

Telia testis vestlusrobotit

Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Ene Raja.
Foto: Janika Kuusik, Telia Eesti personaliüksuse direktor
Telia testis oma veebilehel chatboti ehk vestlusroboti Mia kasutamist, kes sai esmakordselt oma teadmisi ja võimeid proovile panna reaalses teenindusolukorras.

Vestlusroboti näol on tegu automaatse süsteemiga, mis vastab klientide küsimustele ja pöördumistele ning mida rohkem Miaga räägitakse, seda enam koguneb talle ka õppematerjali, mille pealt oma teadmisi täiendada.

"Isegi kui Mia jääb mõnele küsimusele vastates hätta või vastus kaldub teemast veidi kõrvale, on see normaalne, kuna eesmärk ongi talle hetkel võimalikult palju erinevaid teemasid selgeks õpetada," kommenteeris Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Ene Raja.

Mia oli Telia veebilehel klienditestideks avatud 6.-9. juulini, selleks oli lehe paremas allnurgas kuvatud hüpikakna ikoon "Küsi abi vestlusrobot Mialt".

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Robert PedajaReklaami projektijuhtTel: 5349 9052