Moefirma Baltika lähiaastate fookus on e-äri arendamisel ja protsesside digitaliseerimisel, teatas ettevõtte juht Meelis Milder.
- Baltika juht Meelis Milder. Foto: Raul Mee
21. augustil firma nõukogu heakskiidu saanud järgmise viie aasta tegevuskava näeb ette Baltika ärimudeli fookust kolmele suunale – kliendikesksus, digitaliseerimine ja rahvusvahelistumine.
"Klientide vaatest tähendab see just nende eelistustele põhinevat ostukogemust ning suuremat tähelepanu traditsioonilise jaekontseptsiooni sidumisele e-kaubandusega nii koduturul Baltikumis kui ka olemasolevatel ja tulevastel eksportturgudel," selgitas Milder.
"Muudatuste osana toome turule ka uusi poeformaate, testime showroom ja pop-up formaati ning arendame e-poodi," lisas ta.
Rahvusvahelistumise suunal keskendub ettevõtte Milderi sõnul e-äri arendamisele ning kontsessiooni- ja frantsiisipartneritele uue koostöömudeli väljatöötamisele.
Digitaliseerimise eesmärgiks on Baltika seadnud ärilise efektiivsuse tõstmise ja suurema kliendirahulolu tagamise kogu väärtusahela lõikes, mis tähendab algatusi nii tootearenduse, müügi, klienditeeninduse kui ka analüüsi valdkonnas.
"Kavatseme ettevõtte ärimudelit lihtsustada ja keskenduda ennekõike väärtusahela nendele osadele, mis otseselt mõjutavad kliendikogemust," sõnas Milder.
Baltika Grupp on Baltimaade moebrändide maja, kuhu kuulub viis rahvusvahelist moemärki – Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. Baltika jaekaubandusvõrk hõlmab 93 brändipoodi Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes, lisaks saab kollektsioonide esemeid osta Baltika e-poe andmorefashon.com kaudu, mis tarnib kaupa 44 riiki. Grupis töötab enam kui tuhat inimest. Baltika aktsiad on noteeritud Tallinna börsil.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.