Moefirma Baltika lähiaastate fookus on e-äri arendamisel ja protsesside digitaliseerimisel, teatas ettevõtte juht Meelis Milder.

- Baltika juht Meelis Milder.
- Foto: Raul Mee
21. augustil firma nõukogu heakskiidu saanud järgmise viie aasta tegevuskava näeb ette Baltika ärimudeli fookust kolmele suunale – kliendikesksus, digitaliseerimine ja rahvusvahelistumine.
"Klientide vaatest tähendab see just nende eelistustele põhinevat ostukogemust ning suuremat tähelepanu traditsioonilise jaekontseptsiooni sidumisele e-kaubandusega nii koduturul Baltikumis kui ka olemasolevatel ja tulevastel eksportturgudel," selgitas Milder.
"Muudatuste osana toome turule ka uusi poeformaate, testime showroom ja pop-up formaati ning arendame e-poodi," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rahvusvahelistumise suunal keskendub ettevõtte Milderi sõnul e-äri arendamisele ning kontsessiooni- ja frantsiisipartneritele uue koostöömudeli väljatöötamisele.
Digitaliseerimise eesmärgiks on Baltika seadnud ärilise efektiivsuse tõstmise ja suurema kliendirahulolu tagamise kogu väärtusahela lõikes, mis tähendab algatusi nii tootearenduse, müügi, klienditeeninduse kui ka analüüsi valdkonnas.
"Kavatseme ettevõtte ärimudelit lihtsustada ja keskenduda ennekõike väärtusahela nendele osadele, mis otseselt mõjutavad kliendikogemust," sõnas Milder.
Baltika Grupp on Baltimaade moebrändide maja, kuhu kuulub viis rahvusvahelist moemärki – Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. Baltika jaekaubandusvõrk hõlmab 93 brändipoodi Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes, lisaks saab kollektsioonide esemeid osta Baltika e-poe andmorefashon.com kaudu, mis tarnib kaupa 44 riiki. Grupis töötab enam kui tuhat inimest. Baltika aktsiad on noteeritud Tallinna börsil.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.