Maailma üks mõjukamaid arvutimängude ajakirju PC Gamer valis Eestis loodud "Shortest Trip to Earth" Euroopa suurimal mängumessil Gamescom kaheksa parima mängu sekka.

- "Shortest Trip to Earth" on nõudlik kosmoses aset leidev strateegiamäng. Foto: store.steampowered.com
Sügisest beetaversiooniga müüki minev Eesti arvutimäng sai Saksamaal aset leidnud Euroopa suurimal mängumessil ootamatu tunnustuse osaliseks. Väikese-eelarveline sõltumatu mängulooja looming vääris PC Gameri artiklis võrdset tunnustust tippmängudega nagu Cyberpunk 2077, Hitman 2, Battlefield 5 ja Assassin’s Creed Odyssey.
"Sõuame tasa, kuna soovime jõuda kaugele. Pinnapealsusest küllastunud maailmas läbilöömiseks on üheks lahenduseks põhjalikkus," kommenteeris mängu arendaja Edvin Aedma.
Aedma selgitusel on "Shortest Trip to Earth" leidlik ja nõudlik kosmoses aset leidev strateegiamäng, kus tuleb tagada kosmoselaeva ja selle meeskonna ellujäämine pikal kosmosereisil, mis on täis arvukaid ohte ja võimalusi.
Mäng kuulub samasse žanri ühe edukama indiemänguga "FTL: Faster Than Light" (2012), mida müüdi üle kahe miljoni eksemplari ja mis pani alguse uuele indie-mängude lainele selle kümnendi alguses.
Saksaamaa messil tähelepanu pälvinud mängu arendav kollektiiv Interactive Fate OÜ on mängu "Shortest Trip to Earth" kallal Tartus ja Tallinnas töötanud nüüdseks ligi viis aastat.
Mängumess Gamescom leidis aset 21.-25. augustini ja seda külastas 550 000 inimest. "Shortest Trip to Earth" jäi ajakirja PC Gamer peatoimetajale messil silma ligikaudu tuhande esitluse ja enam kui 1300 mängu hulgast. Mängude tootjaid oli rohkem kui viiekümnest riigist.
Edvin Aedma on ka maailma suurimasse arvutimängude veebipoodi Steami jõudnud esimese Eesti mängu "Teleglitch: Die More Edition" tekstilise osa autori. Ühtlasi oli ta 8. augustil Steamis müüki läinud ja juba enam kui kümnesse keelde tõlgitud Eesti strateegiamängu "Circle Empires" produtsent ja kunstiline juht.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.