• 31.08.18, 18:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Politsei ja Delfi veebilehti tabas küberrünnak

Politsei- ja piirivalveameti (PPA) kodulehte tabas eile pärastlõunal küberrünnak. Sama saatus tabas ka Delfi portaale.
Politsei ja Delfi veebilehti tabas küberrünnak
  • Foto: Pixabay
Riigi Infosüsteemi Ametile (RIA) teada olevalt ei olnud eile poole tunni jooksul võimalik külastada politsei kodulehte. Veebileht oli kättesaamatu alates kella 14st, kuna langes teenustõkestusründe alla, kinnitas ameti pressiesindaja Helen Uldrich Postimehele.
Siseministeeriumi infotehnoloogia ja arenduskeskus tuvastas suurenenud võrguliikluse PPA veebilehel kell 13:53 ning kinnitas teenustõkkerünnaku toimumist.
Lisaks PPAle kirjutas portaal Delfi, et eile kell 14:45 tabas rünnak ka nende portaale. Ründe tõttu oli raskendatud ligipääs Delfile ning ka teistele Ekspress Grupi väljaannetele, teatud ajavahemikus ei saanud näiteks Delfit välismaal lugeda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

RIA andmetel teateid teiste teenustõkkeründe alla sattunud veebilehtede kohta eile ei olnud. Delfi andmetel võisid rünnaku alla sattuda ka teised veebilehed, kuid täpsemad asjaolud on selgitamisel.
Infoturbe konverents 2018 "Maksa raha!" toimub 26. septembril.
Tule kohale ja saad ekspertide abiga vastuseid küsimustele, mis aitavad keerulisteks olukordadeks paremini valmis olla! Info ja registreerimine SIIN.
Teenustõkestusrünne (DoS) on tahtlik teenuse käideldavuse häirimine, mille võib tekitada süsteemi või võrguühendust üle koormates või süsteemi muul moel kahjustades. Tihti kasutatakse rünnete läbiviimiseks ja teenuse töö katkestamiseks ära ka teadaolevaid seadmete tööd peatavaid turvanõrkuseid. Ründe korral on tulemuseks teenustele ligipääsu puudumine nii oma töötajatele kui ka välistele klientidele.
Allikad: Postimees ja Delfi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele