• 11.09.18, 15:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalministeeriumi e-teenuste ja innovatsiooni asekantslerina alustas Kalle Killar

Sotsiaalministeeriumi e-teenuste ja innovatsiooni asekantslerina asus 10. septembrist ametisse Kalle Killar, kes on 2015. aastast juhtinud strateegia ja eelarve osakonda.
Sotsiaalministeeriumi e-teenuste ja innovatsiooni asekantsler Kalle Killar
  • Sotsiaalministeeriumi e-teenuste ja innovatsiooni asekantsler Kalle Killar
  • Foto: Sotsiaalministeerium
Killari sõnul on tema olulisim väljakutse asekantslerina muuta tervishoiu, sotsiaal- ja töövaldkonna e-teenused paremini koostoimivaks ning tulemuslikumaks.
„Riigi teenused, olgu need tervise-, sotsiaal- või töövaldkonnast, peavad saama inimkesksed ja tulemuslikud. Pikatoimelisi ja ebamugavaid e-lahendusi me endale lubada ei saa, seepärast on minu suurim väljakutse luua kõigi sotsiaalministeeriumi valdkondade teenustest kasutajasõbralike ja tõhusate lahenduste võrgustik,“ ütles 10. septembril e-teenuste ja innovatsiooni asekantslerina alustanud Killar. „Vananeva rahvastikuga ühiskonnas muutuvad nii inimeste vajadused kui kasvab rahaline surve erinevatele teenustele. Just e-teenustes peitub võti, kuidas saame erinevatel tasanditel teha teenused kättesaadavaks ja nende kasutamise võimalikult lihtsaks," lisas ta.
Kalle Killar on varem töötanud rahandusministeeriumis, kus ta kokku üheksa aasta jooksul tegeles välisfinantseerimise ning riigieelarve küsimustega, sh aastatel 2008 ja 2009 välissuhete ja arenduse asekantslerina. Aastatel 2009–2013 töötas Kalle Killar Suurbritannias Euroopa Rekonstruktsiooni- ja Arengupanga (The European Bank for Reconstruction and Development) asedirektorina. Varem on ta juhtinud PRIA (Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Ameti) siseauditi osakonda ning töötanud Euroopa Komisjonis põllumajanduse direktoraadis. Ta on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele