Autor: Indrek Kald • 1. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Fortumo alustas Aasias koostööd Deezeriga

Fortumo alustas Aasias koosto?o?d muusikateenusega Deezer.
Foto: Kätlin Lepp, Fortumo HR-juht
Mobiilimakselahenduste ettevõte Fortumo ja 14 miljoni kasutajaga muusika voogedastusteenus Deezer alustasid koostööd Aasias, kus krediitkaart on vaid vähestel inimestel.

Muusikafännid Filipiinidel, Indoneesias ja Malaisias saavad nüüd Deezer Premium ja Deezer Family pakettide eest maksta Fortumo platvormil, tasudes ostu eest mobiilioperaatori kaudu.

Neis riikides on krediitkaart vähem kui viiendikul inimestest, samas kui nutitelefoni omanikke on enam kui 60% elanikkonnast. See tähendab, et enamik inimesi saab digitaalset sisu tarbida, kuid neil puudub võimalus tasuliste teenuste eest pangakaardiga maksta.

Fortumo lahendab selle probleemi teenusepakkujate jaoks, kes saavad klientidelt makseid koguda läbi kohalike mobiilioperaatorite. Teenuse tasu võetakse maha kasutaja kõnekaardi saldolt või lisatakse järgmise kuu mobiiliarvele.

"Digitaalne ühiskond areneb Aasias kiiremini kui üheski teises maailmajaos. Digiteenuste pakkujatele tähendab see kasv uusi võimalusi, kliente ja käivet. Oma platvormiga võimaldame teenusepakkujatel sellest kasvust osa saada, kuna mobiilimaksed muudavad kasutajate registreerimise ja neilt maksete kogumise kättesaadavamaks," rääkis Fortumo müügijuht Andrea Boetti.

Parem kättesaadavus ja turvalisus - kasutaja ei pea jagama pangaandmeid ega isiklikku teavet - on muutnud mobiilimaksed üheks kõige populaarsemaks maksemeetodiks, millega Aasias digiteenuste eest tasutakse.

SuperData Researchi andmeil moodustavad mobiilimaksed Aasias digiteenuste ostudest 17,6%, samas digitaalsete rahakottide osakaal on 33,4% ja pangakaartidel 23,4%.

Fortumo arendab digitaalset platvormi rakendustepoodidele ja digiteenuste pakkujatele kliendibaasi kasvatamiseks, maksete kogumiseks ja kliendilojaalsuse tõstmiseks. Ettevõte ühendab teenusepakkujaid enam kui 350 mobiilioperaatoriga Aasias, Euroopas, Ladina-Ameerikas, Lähis-Idas ja Aafrikas.

Teenusepakkujad saavad Fortumo platvormi kaudu hallata oma kasutajate tarbimiskäitumist mobiilioperaatorite võrkudes, kasutades selleks digitaalse turunduse, mobiilimaksete ja kliendilojaalsuse lahendusi.

Fortumo platvormi kasutavad tuhanded digiteenuste pakkujad, sealhulgas Google ja Spotify. 2007. aastast tegutseval ettevõttel on kontorid Tartus, Tallinnas, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Singapuris ja Hanois.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755