• 13.02.19, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB: klientide digitaalne aktiivsus kasvas 6%

Digitaalselt esitatud taotluste ja sõlmitud lepingute arv kasvas SEB pangas eelmisel aastal kuus protsenti.
Netipangas käib SEB klient keskmiselt korra nädalas.
  • Netipangas käib SEB klient keskmiselt korra nädalas. Foto: SEB
Mobiilsete ja e-kanalite populaarsus on pidevalt suurenemas, samas kui kontorite külastatavus on jätkuvalt kahanevas trendis ja jaanuaris 2019. kukkus eelmise aastaga võrreldes 4%, teatas SEB.
"Digiteerimine on ulatuslik trend, mis peegeldub pea igas elusfääris: ostud kolivad aina rohkem e-kanalitesse, autosid valitakse peamiselt internetis," kinnitas SEB Balti digitaalse müügi juht Edward Rebane.
SEB klient külastab mobiilipanka keskmiselt kümme korda nädalas, internetipangas käiakse korra nädalas ja kontoris vaid kaks korda aastas.
SEB kliendibaasi uuringu kohaselt on eestlaste e-kaubandustehingute maht viimase kahe aasta jooksul kasvanud keskmiselt 30% aastas. Maailma keskmine kasv on seejuures 15%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.10.24, 21:48
Datagate OÜ finantsjuht: ISO standardite rakendamine on toonud käegakatsutavat kasu
Arvutite ja nende lisaseadmete müügi, hoolduse ja garantiiremondiga tegelev Datagate OÜ läbis hiljuti järjekordse ISO sertifitseerimise, mis on juhatuse liikme ja finantsdirektori Natalia Ivanova sõnul andnud aastate jooksul palju juurde nii ettevõtte igapäevatööle kui ka suhtlusele partnerite, klientide ja töötajatega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele