Autor: Indrek Kald • 13. veebruar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

SEB: klientide digitaalne aktiivsus kasvas 6%

Digitaalselt esitatud taotluste ja sõlmitud lepingute arv kasvas SEB pangas eelmisel aastal kuus protsenti.
Netipangas käib SEB klient keskmiselt korra nädalas.
Foto: SEB

Mobiilsete ja e-kanalite populaarsus on pidevalt suurenemas, samas kui kontorite külastatavus on jätkuvalt kahanevas trendis ja jaanuaris 2019. kukkus eelmise aastaga võrreldes 4%, teatas SEB.

"Digiteerimine on ulatuslik trend, mis peegeldub pea igas elusfääris: ostud kolivad aina rohkem e-kanalitesse, autosid valitakse peamiselt internetis," kinnitas SEB Balti digitaalse müügi juht Edward Rebane.

SEB klient külastab mobiilipanka keskmiselt kümme korda nädalas, internetipangas käiakse korra nädalas ja kontoris vaid kaks korda aastas.

SEB kliendibaasi uuringu kohaselt on eestlaste e-kaubandustehingute maht viimase kahe aasta jooksul kasvanud keskmiselt 30% aastas. Maailma keskmine kasv on seejuures 15%.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755