Autor: Indrek Kald • 13. veebruar 2019

SEB: klientide digitaalne aktiivsus kasvas 6%

Digitaalselt esitatud taotluste ja sõlmitud lepingute arv kasvas SEB pangas eelmisel aastal kuus protsenti.
Netipangas käib SEB klient keskmiselt korra nädalas.
Foto: SEB

Mobiilsete ja e-kanalite populaarsus on pidevalt suurenemas, samas kui kontorite külastatavus on jätkuvalt kahanevas trendis ja jaanuaris 2019. kukkus eelmise aastaga võrreldes 4%, teatas SEB.

"Digiteerimine on ulatuslik trend, mis peegeldub pea igas elusfääris: ostud kolivad aina rohkem e-kanalitesse, autosid valitakse peamiselt internetis," kinnitas SEB Balti digitaalse müügi juht Edward Rebane.

SEB klient külastab mobiilipanka keskmiselt kümme korda nädalas, internetipangas käiakse korra nädalas ja kontoris vaid kaks korda aastas.

SEB kliendibaasi uuringu kohaselt on eestlaste e-kaubandustehingute maht viimase kahe aasta jooksul kasvanud keskmiselt 30% aastas. Maailma keskmine kasv on seejuures 15%.

Ituudised.ee toetajad:
Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Turunduslahenduste osakondTel: 6670 105