• 13.02.19, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB: klientide digitaalne aktiivsus kasvas 6%

Digitaalselt esitatud taotluste ja sõlmitud lepingute arv kasvas SEB pangas eelmisel aastal kuus protsenti.
Netipangas käib SEB klient keskmiselt korra nädalas.
  • Netipangas käib SEB klient keskmiselt korra nädalas.
  • Foto: SEB
Mobiilsete ja e-kanalite populaarsus on pidevalt suurenemas, samas kui kontorite külastatavus on jätkuvalt kahanevas trendis ja jaanuaris 2019. kukkus eelmise aastaga võrreldes 4%, teatas SEB.
"Digiteerimine on ulatuslik trend, mis peegeldub pea igas elusfääris: ostud kolivad aina rohkem e-kanalitesse, autosid valitakse peamiselt internetis," kinnitas SEB Balti digitaalse müügi juht Edward Rebane.
SEB klient külastab mobiilipanka keskmiselt kümme korda nädalas, internetipangas käiakse korra nädalas ja kontoris vaid kaks korda aastas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

SEB kliendibaasi uuringu kohaselt on eestlaste e-kaubandustehingute maht viimase kahe aasta jooksul kasvanud keskmiselt 30% aastas. Maailma keskmine kasv on seejuures 15%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele