• 21.03.19, 22:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fortumo hakkab Amazoniga uusi turge haarama

Ehkki pakirobotite tootja Cleveron jättis mõni aasta tagasi Amazoniga tehingu katki, nägi eestlaste mobiilimakselahenduste ettevõtte Fortumo Amazonis enda jaoks suurt võimalust hiiglaslike turgude haaramiseks. Koos võetakse ette üks suuremaid kasvuturge India.
Fortumo juht Martin Koppel
  • Fortumo juht Martin Koppel
  • Foto: Fortumo
"Kui nad otsisid selle ärisuuna jaoks partnerit, võtsid nad juba meiega ise ühendust. Aga sellepärast, et nad meid teadsid,“ rääkis Fortumo juht Martin Koppel.
Tehingule eelnes aastatepikkune visa müügitöö: Amazoni inimestega kohtuti üritustel, käidi külas ja tuletati end mitmel moel meelde. Koppel rääkis, et nad suhtlesid Amazoniga juba 4–6 aastat tagasi. "Me oleme ikkagi pidevalt olnud nende radaril ja jälginud, mis nad teevad, milline on nende digitaalne strateegia.“
Koppel ütles, et läbirääkimised Amazoniga ei olnud keerulisemad kui mis tahes teise väga suure kliendiga maailmas, olgu see siis Google või Facebook, kes juba on Fortumo kliendid. "Seal tuleb arvestada sellega, et tuleb ise paindlik olla, mitte liiga palju riske võtta," tõdes ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele