Ehkki pakirobotite tootja Cleveron jättis mõni aasta tagasi Amazoniga tehingu katki, nägi eestlaste mobiilimakselahenduste ettevõtte Fortumo Amazonis enda jaoks suurt võimalust hiiglaslike turgude haaramiseks. Koos võetakse ette üks suuremaid kasvuturge India.

- Fortumo juht Martin Koppel
- Foto: Fortumo
"Kui nad otsisid selle ärisuuna jaoks partnerit, võtsid nad juba meiega ise ühendust. Aga sellepärast, et nad meid teadsid,“ rääkis Fortumo juht Martin Koppel.
Tehingule eelnes aastatepikkune visa müügitöö: Amazoni inimestega kohtuti üritustel, käidi külas ja tuletati end mitmel moel meelde. Koppel rääkis, et nad suhtlesid Amazoniga juba 4–6 aastat tagasi. "Me oleme ikkagi pidevalt olnud nende radaril ja jälginud, mis nad teevad, milline on nende digitaalne strateegia.“
Koppel ütles, et läbirääkimised Amazoniga ei olnud keerulisemad kui mis tahes teise väga suure kliendiga maailmas, olgu see siis Google või Facebook, kes juba on Fortumo kliendid. "Seal tuleb arvestada sellega, et tuleb ise paindlik olla, mitte liiga palju riske võtta," tõdes ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?