Dokumentide digiallkirjastamise portaal DigiDoc võttis kasutusele uue nime Dokobit. Muudatuse tingis firma kiire kasv ja sisenemine teistele Euroopa turgudele.
- DigiDoc on nüüdsest Dokobit. Foto: Dokobit
"Esmalt me märkasime, et enamik digiallkirjastamise teenust pakkuvaid ettevõtteid kasutavad oma visuaalides sarnast sinist värvi. Teiseks on Eestis DigiDoc üldine termin märkimaks digitaalselt allkirjastatud dokumenti, digiallkirjastamise tarkvara ja muud sarnast, põhjustades sellega inimestes segadust," rääkis Dokobit UAB esindaja Eestis Katri Lindau.
"Ja mitte vähemtähtsa põhjusena - meie bränd läbis põhjaliku uuenduse möödunud aastal kõigis teistes riikides, kus me tegutseme, kuid eelpool toodud põhjuste tõttu Eestis mitte ja nüüd jõudis kätte aeg ühtlustada meie identiteet kõigil turgudel," lisas ta.
Katri Lindau sõnul aitab muutunud nimi ettevõttel paremini eristuda ning kas uus visuaalne identiteet kajastab täpsemalt ettevõtte olemust.
Koos uue kaubamärgiga annab Dokobit kevadel välja ka mobiilirakendused iOSi ja Androidi platvormidele, mis võimaldab kasutajatel digitaalselt allkirjastada dokumente oma nutitelefonides, kasutades selleks Mobiil-IDd ja Smart-IDd.
Dokobiti portaalis on allkirjastatud üle 1,2 miljoni dokumendi. Dokobiti kasutavad nii eraisikud kui ärikliendid, sealhulgas SEB, Telia, SK ID Solutions, Eesti Gaas, Workis ja teised.
Seotud lood
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele