Elisa avas Valgas esimese iseteeninduskioski, millega saab tellida teenuseid ja osta seadmeid. Firma teatel leevendab kiosk ooteaegasid eelkõige tipptunnil.

- Elisa testib iseteenindust esmalt Valgas, seejärel Jõgeval.
- Foto: Elisa
Valga Maxima kaubanduskeskuse asuvat iseteeninduskioski saavad kasutada kõik kliendid. Selles saab tutvuda pakettidega, tellida või muuta teenuseid ja osta seadmeid. Tegevuste juures abistab kliente esialgu virtuaalselt Elisa teenindaja, ent tulevikus automatiseeritakse firma teatel kõik tegevused.
"Iseteeninduskioski viisime esmalt Valgasse, kuna nägime, et siinsete klientide pöördumised on võimalik mitmes aspektis tulevikus automatiseerida ja lihtsustada. Toimima jääb ka traditsiooniline Elisa esindus, ent uue iseteeninduslahendusega soovime kiiremad pöördumised lahendada operatiivsemalt ning vähendada esinduste järjekordi," sõnas Elisa uute teenuste valdkonna juht Kertu Kriisk.
Elisa teatel leevendab kiosk tulevikus ooteaegasid eelkõige tipptunnil, kui esindusse pöördub korraga tavapärasest rohkem inimesi. Lisaks võimaldab kiosk klientidel kiirelt lihtsamatele küsimustele iseseisvalt vastused saada.
Iseteeninduskiosk on testfaasis Valgas neljapäevani, misjärel rändab see testimiseks Jõgevale.
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.