Autor: Indrek Kald • 8. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti idufirma reklaamilahendus jõudis taksodele

Tulika taksod hakkavad katustel kandma Eesti idufirma Adovinci OÜ väljatöötatud reklaamilahendust Taxibox.
Esimesed kümme Adovinci LED-ekraani hakkavad taksodel ringi sõitma juba aprillis.
Foto: Adovinci

Aprilli alguses allkirjastatud partnerluse raames on kavas panna Tallinnas liikuma vähemalt 50 uut takso reklaamekraani, neist esimesed kümme juba aprillis. Poolte kokkuleppel lepingu olemust ega tingimusi ei avalikustata. Varasemat sidusust kahe ettevõtte vahel pole olnud.

Adovinci eesmärk on järjepidevalt integreerida oma iseteeninduslikule välimeedia platvormile juurde olemasolevaid digitaalseid meediapindu ja lansseerida innovaatilisi välimeedia lahendusi nagu Taxibox.

Adovinci rakendus on töövahend turundusspetsialistidele ja ettevõtjatele, mis annab ligipääsu digitaalsetele välimeedia ekraanidele. Ettevõtte põhifookus on uute välimeedia pindade integreerimine Adovinci platvormile.

Idufirma tegevjuhi Kenneth Muuli sõnul tuuakse rakendus esialgu turule inglisekeelsena.

Tulika Takso on Eesti suurim ja vanim taksofirma, kuhu kuulub üle 300 takso. Populaarsemad automargid on Toyota Avensis ja Volkswagen Passat.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755