Aprilli alguses allkirjastatud partnerluse raames on kavas panna Tallinnas liikuma vähemalt 50 uut takso reklaamekraani, neist esimesed kümme juba aprillis. Poolte kokkuleppel lepingu olemust ega tingimusi ei avalikustata. Varasemat sidusust kahe ettevõtte vahel pole olnud.
Adovinci eesmärk on järjepidevalt integreerida oma iseteeninduslikule välimeedia platvormile juurde olemasolevaid digitaalseid meediapindu ja lansseerida innovaatilisi välimeedia lahendusi nagu Taxibox.
Adovinci rakendus on töövahend turundusspetsialistidele ja ettevõtjatele, mis annab ligipääsu digitaalsetele välimeedia ekraanidele. Ettevõtte põhifookus on uute välimeedia pindade integreerimine Adovinci platvormile.
Idufirma tegevjuhi Kenneth Muuli sõnul tuuakse rakendus esialgu turule inglisekeelsena.
Tulika Takso on Eesti suurim ja vanim taksofirma, kuhu kuulub üle 300 takso. Populaarsemad automargid on Toyota Avensis ja Volkswagen Passat.