Autor: Indrek Kald • 10. mai 2019

Mobiil-ID tõrke põhjustas tarkvaravahetus

Eile hommikul alanud tõrked mobiil-ID kasutamises said täna lõpu, probleemi põhjuseks oli ebaõnnestunud tarkvaravärskendus.
SK ID Solutionsi lisateenuste ärijuht Liisa Lukin.
Foto: SK ID Solutions

Täna hommikul taastas SK ID Solutions mobiil-ID (MID) teenuse Eestis ja Leedus täies mahus. Tõrked algasid eile hommikul kl 08:47.

"Ööl vastu neljapäeva teostati sõnumivahetusplatvormi planeeritud tarkvaravärskendust, mille eesmärk oli MID teenuse kvaliteedi parandamine. Hommikusele MID kasutamise koormuse kasvule uuendatud platvorm kahjuks vastu ei pidanud, mistõttu oli ka häiritud Mobiil-ID kasutamine," selgitas SK ID Solutionsi lisateenuste ärijuht Liisa Lukin.

"Selle likvideeris SK ID Solutions olulises mahus juba neljapäeval kl 14:30, täiendavaid e-teenuseid lisati vastavalt võimalusele," märkis ta.

Täna kuni kl 7:30ni töötasid mobiil-ID teenused korrektselt, kuid see polnud piisav, et kõiki Eesti ja Leedu kliente kvaliteetselt suure päevase koormusega teenindada. Samal ajal tegeles tarkvaratootja koos SK ID Solutionsiga probleemile optimaalse lahenduse leidmisega.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755