Aprillis ületas SEB panga finantsteenuste müük digitaalsetes kanalites esmakordselt 50% piiri, ulatudes 52%ni. Digiteenuste kasv on toimunud juba mitu aastat, ent erilise hooga tänavu.

- SEB jaepanganduse juht Ainar Leppänen.
- Foto: Andras Kralla
Number puudutab nii era- kui ka ärikliente ning käsitleb kõiki panga pakutavaid teenuseid ja finantstooteid, mille müük toimub SEB kodulehe, internetipanga ja mobiilirakenduse vahendusel. Samuti toimib digitaalne pangandus rohkem kui 50% ulatuses SEB-l Lätis, Leedus ulatub digitaalsete kanalite osakaal 46%ni.
"Paar viimast aastat oleme SEBs näinud tugevat mobiilsete, digitaalsete ja videoteenuste populaarsuse kasvu, seejuures eriti kiire on kasv olnud selle aasta esimeses kvartalis. Näiteks 2018. aastaga võrreldes kasvas mobiilipanga kasutajate ja tehingute arv esimeses kvartalis pea 100%, videokohtumiste arv aga üle 70% ning klientide üldine aktiivsus kaugkanalites on samuti olnud tugevas kasvutrendis," ütles SEB juhatuse liige Ainar Leppänen.
"Muutus on toimunud üsna järsult, kuid oleme seda oodanud ja selleks valmis olnud. Kuna üle poole meie toodete ja teenuste müügist toimub täna eranditult digikanalites, siis võime öelda, et SEB Eestis on digitaalne pank," kommenteeris ta muutusi kliendikäitumises.
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.