• 16.07.19, 09:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlased digitaliseerivad suurfirmade tarneahelat üle ilma

Eesti idufirma Sixfold on loonud platvormi, mis teeb kaubavood suurtootjatele ja nende klientidele nähtavaks ning annab kaupade tarneajad mõlemale ette teada.
Sixfold teeb kaubavood suurtootjatele ja nende klientidele nähtavaks.
  • Sixfold teeb kaubavood suurtootjatele ja nende klientidele nähtavaks. Foto: Sixfold
Viimaste nädalate jooksul on Sixfoldi platvormi võtnud kasutusele Euroopa suurim suhkrutootja Südzucker, ehitusmaterjalitootja Saint-Gobain Isover ja paberivalmistaja Weig.
Sixfoldi kaasasutaja Märt Kelderi sõnul on nende platvorm suurtootjate poolt hästi vastu võetud, mis näitab logistikatööstuse suurt huvi tarneaehala digitaliseerimiseks.
"Meil on väga hea meel, et rahvusvaheliselt tuntud ettevõtted valivad Sixfoldi oma koostööpartneriks, et saaksime neile pakkuda nähtavust kaubavedudele ja olla abiks tarneinfo edastamisel, mis annab olulise strateegilise eelise tänases äärmiselt konkurentsitihedas maailmas," selgitas ta.
Isoveri transpordivaldkonna juhi Ralf Klobesi sõnul on nad teinud olulise arenguhüppe klienditeeninduse parandamiseks. "Sixfold annab võimaluse teavitada kliente proaktiivselt viivitustest saadetiste transpordil, mis omakorda aitab vähendada kulusid ja tõsta klientide rahulolu," kirjeldas ta.
Sixfoldi jaoks on oluline turg Euroopa ning peamiselt tegutsetakse suurtes tööstusriikides, kus on kõige rohkem teenusest huvitatud suurtootjaid. Teenus lansseeritakse kliendile regioon-haaval, sest suurtel tootjatel on riikide kaupa üsna eraldatud organisatsioonid üle terve Euroopa.
Sixfoldi asutasid 2017. aastal kogenud ettevõtjad, kes on aidanud käivitada Skype´i, Bolti, Topia ja Voo. Platvorm muudab tarneahela selle osapooltele reaalajas jälgitavaks ja ennustatavaks, näidates eeldatavat saadetise kohalejõudmise aega tootjale, vedajale ja lõppkliendile. Kiiresti kasvaval idufirmal on 40 töötajat ning selle arenduskeskused paiknevad Eestis —Tallinnas ja Tartus. Lisaks asub esindus Austria pealinnas Viinis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele