Eesti idufirma Promoty avas eelmisel nädalal oma turunduse tööriistaks mõeldud platvormi lisaks Eestile ka Soomes ja Lätis.
- Promoty tegevjuht Aleks Koha (keskel) oma tiimiga. Foto: Kristel Pähkel
Promoty ehitab platvormi, mis viib kokku kaubamärgid ja Instagrami sisuloojad ehk mõjuisikud (influencer). Seeläbi aitab ettevõte turundajatel üles leida ja kaasata isikuid, kes nende tooteid päriselt fännavad ja oma jälgijaskonnale soovitada tahavad.
Seni Eestis tegutsenud ning suvel oma esimese investeeringu kaasanud idufirma avas eelmisel nädalal platvormi ka Soomes ja Lätis. Nädala jooksul on Promotyga liitunud üle 25 000 kohaliku sisulooja, kes saavad peagi brändide kampaaniates osaleda ning seeläbi lisaraha teenida.
Promoty tegevjuhi Aleks Koha sõnul kasutasid nad toote lansseerimisel Soomes ja Lätis Eestiga sama mudelit. "Kasutasime sama kasvuhäkki, mis Eestis," selgitas ta. "See on meile taganud viraalsuse ja kiire kasvu ilma, et oleksime turundusse sentigi investeerinud," lisas Koha.
Tema sõnul näitab ettevõtte edu naaberriikides, et Promoty laienemise mudel on skaleeritav ja tõenäoliselt saab seda ka järgmistes riikides edukalt rakendada.
Turgude valikul sai määravaks surve seniste klientide poolt. "Mitmed agentuurid ja rahvusvahelised ettevõtted, kes Eestis meie kliendid on, teevad kampaaniaid ka naaberriikides. Kuna lahendame nüüd sama probleemi ka nendel turgudel, on meil Soomes ja Lätis juba esimesed kliendid olemas," lisas Aleks Koha.
Tehnoloogiainvestor Madis Müüri sõnul sai Promoty sisuloojad platvormiga liituma mängleva kergusega. "Nüüd vaja veel testida, kuidas konkurentsitihedamatel turgudel ka turundajad pardale saada, ning seejärel uue rahastusvooru ja suurema laienemisega kiirelt gaas põhja vajutada," märkis ta.
Promoty tegutseb 2017. aasta lõpust. Seni on platvormiga liitunud üle 15 300 sisulooja Eestist, 13 100 Soomest ning 3800 Lätist. Eestis on läbi viidud üle 325 kampaania ettevõtetega nagu Wolt, River Island, Swedbank ja Circle K.
Seotud lood
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele