Cleveroni isesõitev robotkuller nimetati Amsterdamis maailma juhtival paki- ja postitööstuse konverentsil innovatiivseimaks lahenduseks pakkide kättetoimetamise valdkonnas. Teises kategoorias oli nominentide seas ka Starship.

- Cleveron esitles võidu saavutanud robotkullerit mullu novembris Tallinnas. Foto: Cleveron
Auhind postisektori väljaandelt Postal and Parcel Technology anti Cleveronile üle 1. oktoobril Parcel+Post Expol. Logistika- ja postimaailmas on see ajakiri väga mainekas ning seega ka suur tunnustus meile, kinnitas Cleveroni turundusjuht Edith Väli.
Last Mile Delivery Innovation – The Journey auhinnaga tunnustatakse ettevõtet, mis näitab eeskuju pakkide kojuveo võimaluste paremaks muutmiseks.
Cleveron võistles Amsterdamis kolmes kategoorias. Eelnevale lisaks jõuti koos Starshipiga aasta tarnija alajaotuses finalistide sekka. Ka nomineeriti Cleveroni toidurobot aasta kõige innovaatilisema pakiväljastuspunkti lahenduste kategoorias.
Cleveron esitles võidu saavutanud robotkullerit möödunud aasta novembris Tallinnas Robotexi konverentsil. Isesõitev robotmasin automatiseerib kojuveo viimast etappi, viies e-poest tellitud paki kliendi isiklikku pakiautomaati ilma, et klient ise peaks kodus kullerit ootama.
Cleveroni kontseptsiooni teeb teiste sarnaste lahenduste seas ainulaadseks just see, et ära on lahendatud viimase miili kõige problemaatilisem, paki üleandmise moment – robot paneb kauba ise kodupakiautomaati, teatas ettevõte.
Isesõitva kulleri eesmärk on muuta pakkide koju toimetamine võimalikult mugavaks ja efektiivseks ning säästa aega. Elektri jõul liikuv robotkuller ei vaja inimjuhti ja saab sõita öösel, mis alandab ettevõtete jaoks viimase miiliga seotud kulusid. Lisaks asendaks see ka päeval ringi sõitvad kullerautod, aidates vähendada liiklustihedust linnades ja olles ka keskkonnasäästlikum alternatiiv.
Postisektori ajakiri Parcel and Postal Technology valib valdkonna silmapaistvamaid ettevõtteid juba 11. aastat järjest. Võtjad selgitati välja valdkonnaekspertidest koosneva kohtunike žürii poolt.
2016. aastal võitis Cleveron samal konkursil Delivery Innovation of the Year tiitli tornina kõrguva Cleveron 401 eest, mida Eestis kasutab CollectNet.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.