Autor: Indrek Kald • 17. oktoober 2019

Telia müügitulu kasvas aastaga pea 5%

Telia Eesti üheksa kuu müügitulu ulatus ligi 230 miljoni euroni, kasvades aasta varasemaga võrreldes 4,8%.
Telia Eesti juht Robert Pajos.
Foto: Eero Vabamägi/Scanpix

Ettevõtte juhatuse esimehe Robert Pajose sõnul on positiivne, et nii Telia kliendid kui Eesti ühiskond tervikuna kasutab üha enam erinevaid digilahendusi, mis ühelt poolt muudavad elu mugavamaks ja efektiivsemaks, teisalt aga aitavad keskkonda säästa.

"Hea näide on mobiilimaksed, mille puhul on oodata lähiaastatel märkimisväärset kasvu. Juba täna kasutab Eestis mTasku mobiilse rahakoti lahendust enam kui 75 000 inimest ning see number kasvab iga päevaga. Tänu mTaskule väheneb vajadus plastikkaartide ja paberarvete järele," lisas ta.

Telia interneti püsiühendust kasutas septembri lõpu seisuga 242 000 majapidamist, kellest enam kui 100 000 kasutab ühendust optilisel kaablil, mis võimaldab tarbida koduinterneti kiirusi kuni 1 Gbit/s. Samas on Telial täna valmidus pakkuda vähemalt 100 Mbit/s kiirusega koduinterneti teenust ligemale 440 000 Eesti kodule.

Telia TV-teenust kasutas kolmanda kvartali lõpu seisuga 211 000 kodu. Mobiililiitumiste arv ulatus Telial septembri lõpuks 1,056 miljonini, mida on pea 80 000 liitumise võrra enam kui aasta varem.

IT valdkonnas saavutas Telia kolme kvartaliga suurema kasvu kui terve 2017. aasta peale kokku. "Kuigi ka 2018. aasta oli IT valdkonna arengult tugev, oleme tänavu tegemas rekordaastat, mil valdkonna kasv ületab mullust tulemust umbes paarikümne protsendiga," sõnas Robert Pajos.

IT- ja telekommunikatsiooniettevõttes Telia Eesti töötab ligi 1800 inimest.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755