• 31.01.20, 09:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti startup Autlo laienes esimese välisriigina Belgiasse

Varem vaid Eestis parkimise eest tasumiseks oma rakendust pakkunud idufirma Autlo laienes esimese välisriigina mitmesse Belgia linna.
Autlo juht ja kaasasutaja Kristjan Konks.
  • Autlo juht ja kaasasutaja Kristjan Konks.
  • Foto: Ján Trangal
"Täna kasutatakse Belgias parkimise eest tasumiseks endiselt peamiselt automaate ning selle tõttu sai Belgia just esimeseks sammuks laienemisel," märkis Autlo juht ja kaasasutaja Kristjan Konks.
"Tihti ei oska täpselt öelda, kui kaua on vaja parkida või ununeb lõpetamine või isegi alustamine sootuks. Tagajärg võib olla kopsakas trahv või tühja maksmine aja eest, mil tegelikult ei pargitud ja just neid juhtumeid aitame me vältida," sõnas ta.
Rakendust saab praegu kasutada Brüsseli regiooni omavalitsustes. Peagi on lisandumas veel piirkondi, kuid juba olemasolevatega ületatakse kliendibaasi suurus kodumaal.
"Brüsselis üksi elab rohkem inimesi kui kogu Eestis ning sinna laienemine oli meile esimene suur samm," kommenteeris Konks. Eestis toimib Autlo üle riigi kõigis tasulistes parkimistsoonides, sh parkimismajades ja tänavatel. Tasuda saab deebet- või krediitkaardi selle sidumisel rakendusega või kuupõhise koondarve alusel.
Autlo rakendus saab aru, kui sõiduk on jõudnud tasulise parkimise tsooni ning käivitab ise tasulise aja alustamise või lõpetamise, kui on selleks volitatud. Lisaks on Autlol täpsed parkimisalade kaardid, automaatne tasuta aja arvestus ning parkimismajades automaatne väravate avamine numbrituvastuse baasil. Äriklientidele pakutakse lahendust töötajate parkimise korraldamiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.04.25, 14:28
IT-mammutprojektid ei kuku läbi, vaid keegi rikub need ära
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele