• 13.03.20, 16:43

1000 töötajaga Elisa saatis 75% inimestest kodubüroosse

Seoses koroonaviiruse levikuga Eestis on Elisa suures mahus läinud üle kaugtööle ja soovitab töötada kodust. Palume inimestel olla mõistvad, kui teenindaja kõnesse kostuvad laste hõiked või multika müra, sõnab ettevõtte juht Sami Seppänen.
Elisa Eesti juht Sami Seppänen.
  • Elisa Eesti juht Sami Seppänen. Foto: Raul Mee
Sellest nädalast alates on Elisa suunanud üha enam töötajaid koju. Tänase seisuga kasutab kaugtööd ligi 95% elisalastest, kelle töö võimaldab kodust töötamist.
Nädala esimeses pooles suunas ettevõte ärikliendi- ja tehnoloogiaüksuse inimesi koju töötama ning tänaseks on kaugtööle üle mindud ka erakliendipoolel, sh telemüügis ja kõnekeskuses.
"Soovitame igal elisalasel, kellel võimalik, teha kaugtööd ning vajadusel toome töötajatele koju töölaua, monitori ja lauaarvuti," kinnitas Elisa Eesti juht Sami Seppänen.
Kaks gruppi töötajaid koju ei pääse
Erandlikult ei saa kaugtööst osa võtta esinduse töötajad ja tehnikud. "Kuid riigisisese olukorra eskaleerudes oleme võimelised suunama ka klienditeenindajaid ja tehnikuid klienditeenindusse inimeste aitamiseks," lisas ta.
Esindustes palub Elisa klientidel hoida distantsi müügiesindajatega ja tagada elementaarne hügieen.
Tuhatkonna töötajaga Elisas on kaugtööl umbes 75% inimestest ja elutähtsate teenuste toimivus on klientidele tagatud. Kaugtöö tegemisel vähendame töötajate füüsilist kokkupuudet teiste inimestega, mis on oluliseks meetmeks viirushaiguse leviku takistamisel, kinnitas Seppänen.
Tulenevalt olukorrast palub ta klientidelt mõistvat suhtumist. "Palume inimestel olla mõistvad, kui teenindaja kõnesse kostuvad laste hõiked või multika müra. Paljud meie teenindajad töötavad kodudest ning mõistagi on seal ka nende lapsed, koduloomad ja mõningane olmemüra," märkis ta.
"Sõltumata olukorrast oleme klientidele avatud ja aitame iga tehnilise probleemi, küsimuse või mure korral," kinnitas Seppänen. Kõige kiiremat abi pakub 24/7 töötav teenindusrobot Annika, kes suudab iseteeninduses umbes kolmandiku klientide muredest iseseisvalt lahendada.
Koostöös avati kaugtöö kiirabi
Ühtlasi avasid Elisa ja Targa Töö Ühing nn kaugtöö kiirabi abitelefoni, et aidata ka teistel Eesti inimestel kaugtööd teha ja tekkivatele küsimustele vastuseid leida. Küsida saab nii tehniliste murede kui juhtimise probleemidega seotud küsimusi - kuidas juhtida virtuaalmeeskonda, millised on turvalised vahendid ja kanalid, kuidas hoida organisatsiooni kultuuri ja olemasolevaid protsesse elujõulisena.
Tuhande töötajaga Elisa siht on saada Eesti suurimaks kommunikatsiooni- ja meelelahutusettevõtteks. Mullu oli Elisa käive Eestis 175 miljonit eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.09.24, 15:53
KPMG ekspert: kõige kiiremini tasub ära rutiine automatiseeriv AI-rakendus
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele