Autor: Indrek Kald • 13. mai 2020
Ainult tellijatele

Töötukassa IT-lahendus valmis kriisis kolme nädalaga. Tavaoludes võtnuks see pool aastat

Töötukassa tegi koos Eesti tarkvarafirmadega kriisi alguses ühe kiireloomulise IT-arenduse valmis kolme nädalaga, tavaolukorras võtnuks see pool aastat. Tellija ning töö tegijad ei kohtunud kordagi.

Ülikiirelt valminud arendustöö võimaldab maksta riigil kriisihüvitist (pilt on illustratiivne).
Autor: Jefferson Santos on Unsplash

Töötukassa infosüsteemide arendusjuhi Indrek Mõttuse sõnul oli selge, et arendus tuleb esimese korraga õigesti ära teha ning eksimisruumi polnud. "Töötasime nagu idufirma ning kasutasime agiilset arendusmeetodit, mille peamine fookus on süsteemi toimimiseks kõige olulisemate osade valmimine esimeses järjekorras," kirjeldas ta koostööd.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112