• 13.05.20, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töötukassa IT-lahendus valmis kriisis kolme nädalaga. Tavaoludes võtnuks see pool aastat

Töötukassa tegi koos Eesti tarkvarafirmadega kriisi alguses ühe kiireloomulise IT-arenduse valmis kolme nädalaga, tavaolukorras võtnuks see pool aastat. Tellija ning töö tegijad ei kohtunud kordagi.
Ülikiirelt valminud arendustöö võimaldab maksta riigil kriisihüvitist (pilt on illustratiivne).
  • Ülikiirelt valminud arendustöö võimaldab maksta riigil kriisihüvitist (pilt on illustratiivne).
  • Foto: Jefferson Santos on Unsplash
Töötukassa infosüsteemide arendusjuhi Indrek Mõttuse sõnul oli selge, et arendus tuleb esimese korraga õigesti ära teha ning eksimisruumi polnud. "Töötasime nagu idufirma ning kasutasime agiilset arendusmeetodit, mille peamine fookus on süsteemi toimimiseks kõige olulisemate osade valmimine esimeses järjekorras," kirjeldas ta koostööd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 12:23
Tehisintellektiga arvuti, mis muudab töötegemise lihtsaks, loovaks ja eksimustevabaks
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele