Töötukassa tegi koos Eesti tarkvarafirmadega kriisi alguses ühe kiireloomulise IT-arenduse valmis kolme nädalaga, tavaolukorras võtnuks see pool aastat. Tellija ning töö tegijad ei kohtunud kordagi.

- Ülikiirelt valminud arendustöö võimaldab maksta riigil kriisihüvitist (pilt on illustratiivne).
- Foto: Jefferson Santos on Unsplash
Töötukassa infosüsteemide arendusjuhi Indrek Mõttuse sõnul oli selge, et arendus tuleb esimese korraga õigesti ära teha ning eksimisruumi polnud. "Töötasime nagu idufirma ning kasutasime agiilset arendusmeetodit, mille peamine fookus on süsteemi toimimiseks kõige olulisemate osade valmimine esimeses järjekorras," kirjeldas ta koostööd.
Seotud lood
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?