Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uus IT-minister: Eesti e-teenused on sageli liiga keeruliselt disainitud
Kuigi paljud asutused arendavad aktiivselt e-teenuseid ja nende kasutatavus on kõrge, on teenused sageli liiga keeruliselt disainitud, kinnitas kuu aega ametis olnud väliskaubandus- ja IT-minister Raul Siem.
Väliskaubanduse ja IT-minister Raul Siem andis riigikogus ametivande 21. aprillil.
Foto: Liis Treimann
Ministri hinnangul on digiriigi üks suuremaid väljakutseid teenuste kasutajasõbralikkus. "Näiteks küsitakse samu andmeid mitu korda või on kasutajaliides kohmakas ja ebamugav kasutada," sõnas ta riigi e-teenuste arenguhüppe plaani tutvustades.
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?