Veebikeskkondade tulemuslikkusele keskenduv turundustehnoloogia iduettevõte Leadoo tõi Eesti turule rääkivad veebibännerid.

- Leadoo Eesti juht Taivi Koitla.
- Foto: Leadoo
"Leadoo vestlusrobotite tehnoloogia on võtnud endale eesmärgiks kontaktid tulemusteks vormida, kasvatada müügitulemusi, tõhustada ettevõtte protsesse ja kliendisuhtlust ning aidata kulusid kokku hoida," sõnas Leadoo Eesti juht Taivi Koitla.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.