• 08.06.20, 16:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 narrib Elisa teenindusrobotit. Elisa: teil võimaldaks see teha väga palju targemaid otsuseid

Tele2 heidab uues reklaamis konkureerivale Elisale ette klienditeenindusroboti kasutamist: "ära maksa selle eest, et kõnerobot palub sul telefoni peal läbi vajutada kõik klahvid". Ka väidab Tele2, et kuna neil vastavad kõnedele robotite asemel inimesed, on nad efektiivsed.
Elisa Eesti ärikliendi müügi- ja teenindusvaldkonna juht Indrek Ild ja telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann Äripäeva raadios saate salvestusel.
  • Elisa Eesti ärikliendi müügi- ja teenindusvaldkonna juht Indrek Ild ja telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann Äripäeva raadios saate salvestusel.
  • Foto: Indrek Kald
"Ma väga kutsun üles neid ka enda klienditeenindust rohkem automatiseerima. See võimaldab neil teha väga palju targemaid otsuseid ja oma inimesi panna palju targemaid töid tegema," kinnitas Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 12:23
Tehisintellektiga arvuti, mis muudab töötegemise lihtsaks, loovaks ja eksimustevabaks
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele