• 08.06.20, 16:53

Tele2 narrib Elisa teenindusrobotit. Elisa: teil võimaldaks see teha väga palju targemaid otsuseid

Tele2 heidab uues reklaamis konkureerivale Elisale ette klienditeenindusroboti kasutamist: "ära maksa selle eest, et kõnerobot palub sul telefoni peal läbi vajutada kõik klahvid". Ka väidab Tele2, et kuna neil vastavad kõnedele robotite asemel inimesed, on nad efektiivsed.
Elisa Eesti ärikliendi müügi- ja teenindusvaldkonna juht Indrek Ild ja telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann Äripäeva raadios saate salvestusel.
  • Elisa Eesti ärikliendi müügi- ja teenindusvaldkonna juht Indrek Ild ja telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann Äripäeva raadios saate salvestusel.
  • Foto: Indrek Kald
"Ma väga kutsun üles neid ka enda klienditeenindust rohkem automatiseerima. See võimaldab neil teha väga palju targemaid otsuseid ja oma inimesi panna palju targemaid töid tegema," kinnitas Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.04.25, 10:30
Ettevõtte logidel ja serveritel tuleb silma peal hoida nagu enda tervisel
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele