Autor: Indrek Kald • 8. juuni 2020

Tele2 narrib Elisa teenindusrobotit. Elisa: teil võimaldaks see teha väga palju targemaid otsuseid

Tele2 heidab uues reklaamis konkureerivale Elisale ette klienditeenindusroboti kasutamist: "ära maksa selle eest, et kõnerobot palub sul telefoni peal läbi vajutada kõik klahvid". Ka väidab Tele2, et kuna neil vastavad kõnedele robotite asemel inimesed, on nad efektiivsed.
Elisa Eesti ärikliendi müügi- ja teenindusvaldkonna juht Indrek Ild ja telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann Äripäeva raadios saate salvestusel.
Foto: Indrek Kald

"Ma väga kutsun üles neid ka enda klienditeenindust rohkem automatiseerima. See võimaldab neil teha väga palju targemaid otsuseid ja oma inimesi panna palju targemaid töid tegema," kinnitas Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755