• 08.06.20, 16:53

Tele2 narrib Elisa teenindusrobotit. Elisa: teil võimaldaks see teha väga palju targemaid otsuseid

Tele2 heidab uues reklaamis konkureerivale Elisale ette klienditeenindusroboti kasutamist: "ära maksa selle eest, et kõnerobot palub sul telefoni peal läbi vajutada kõik klahvid". Ka väidab Tele2, et kuna neil vastavad kõnedele robotite asemel inimesed, on nad efektiivsed.
Elisa Eesti ärikliendi müügi- ja teenindusvaldkonna juht Indrek Ild ja telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann Äripäeva raadios saate salvestusel.
  • Elisa Eesti ärikliendi müügi- ja teenindusvaldkonna juht Indrek Ild ja telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann Äripäeva raadios saate salvestusel.
  • Foto: Indrek Kald
"Ma väga kutsun üles neid ka enda klienditeenindust rohkem automatiseerima. See võimaldab neil teha väga palju targemaid otsuseid ja oma inimesi panna palju targemaid töid tegema," kinnitas Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele