Autor: Indrek Kald • 15. juuni 2020

Telia: kui Tele2 rikub labaselt seadust, miks peaksid väiksemad ettevõtted reegleid täitma?

Kui Tele2-sugune ettevõte, kellel on väga hea ligipääs õigusabile, täiesti labaselt eirab seaduse üldpõhimõtteid, siis miks peaksid väiksemad ettevõtted reegleid täitma, küsib konkurendi reklaamisõnumist häiritud Telia Eesti brändi ja turundusosakonna juht Ranno Pajuri.
Telia Eesti turundusjuht Ranno Pajuri.
Foto: Eiko Kink

Tema sõnul lasi Tele2 üheksakümnendate stiilis reklaamikampaania "laias kaares reklaamiseaduse üldpõhimõtete peale ja isegi ei püüa varjata soovi rikkuda seadust". "Manipuleeritud andmetega reklaamid jäid enamasti ikkagi eelmisse sajandisse ja aastal 2020 midagi sellist Eesti meediaruumis näha tundub väga ootamatu," lisas Pajuri.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755