Autor: Indrek Kald • 25. juuni 2020

57 Eesti e-poe põhjalik analüüs: mis jääb disainis vajaka ning kuidas ostjad poodi tuua?

Paljudel Eesti veebipoodidel pole läbi mõeldud, kuidas ja mis infot toodete või teenuste kohta kuvada, selgus 57 Eesti e-poe põhjalikust analüüsist. Siiski ei kaasne halva disainiga alati ka kehv müük, kui vaid osata ostjaid poodi tuua.
Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest (vasakul), Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ja Futurist Estonia UX disainer Andres Kostiv.
Foto: Äripäev

Kus ja milliseid disainielemente kasutada ning kuidas panna koos tööle sama ettevõtte veebi- ja päris pood? Marilyn Uleksin Dive Groupist ja Andres Kostiv Futurist Estoniast analüüsisid 57 Eesti e-poe disaini ja klienditeenindust, et mõista, mis seisus on praegu meie e-kaupmeeste tase.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755