• 25.06.20, 17:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

57 Eesti e-poe põhjalik analüüs: mis jääb disainis vajaka ning kuidas ostjad poodi tuua?

Paljudel Eesti veebipoodidel pole läbi mõeldud, kuidas ja mis infot toodete või teenuste kohta kuvada, selgus 57 Eesti e-poe põhjalikust analüüsist. Siiski ei kaasne halva disainiga alati ka kehv müük, kui vaid osata ostjaid poodi tuua.
Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest (vasakul), Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ja Futurist Estonia UX disainer Andres Kostiv.
  • Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest (vasakul), Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ja Futurist Estonia UX disainer Andres Kostiv.
  • Foto: Äripäev
Kus ja milliseid disainielemente kasutada ning kuidas panna koos tööle sama ettevõtte veebi- ja päris pood? Marilyn Uleksin Dive Groupist ja Andres Kostiv Futurist Estoniast analüüsisid 57 Eesti e-poe disaini ja klienditeenindust, et mõista, mis seisus on praegu meie e-kaupmeeste tase.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 16:09
Rally Board 65 tõstab videokoosolekute kvaliteedi uutesse kõrgustesse
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele