Indrek Kald • 25 juuni 2020
Uudised
Ainult tellijale

57 Eesti e-poe põhjalik analüüs: mis jääb disainis vajaka ning kuidas ostjad poodi tuua?

Paljudel Eesti veebipoodidel pole läbi mõeldud, kuidas ja mis infot toodete või teenuste kohta kuvada, selgus 57 Eesti e-poe põhjalikust analüüsist. Siiski ei kaasne halva disainiga alati ka kehv müük, kui vaid osata ostjaid poodi tuua.

Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest (vasakul), Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ja Futurist Estonia UX disainer Andres Kostiv.  Foto: Äripäev

Kus ja milliseid disainielemente kasutada ning kuidas panna koos tööle sama ettevõtte veebi- ja päris pood? Marilyn Uleksin Dive Groupist ja Andres Kostiv Futurist Estoniast analüüsisid 57 Eesti e-poe disaini ja klienditeenindust, et mõista, mis seisus on praegu meie e-kaupmeeste tase.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • ligipääsu kõikidele lugudele
  • kord nädalas ilmuva IT-uudiste uudiskirja
  • ligipääsu Äripäeva Infopanga hõbepaketile
  • Jaga lugu:
    ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

    Ituudised.ee toetajad:

    Indrek Kald
    Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
    Äripäeva reklaamiosakond
    Äripäeva reklaamiosakondTel: 6670 105
    Mari Sarapuu
    Mari SarapuuIT konverentside programmijuhtTel: 5372 1821