57 Eesti e-poe põhjalik analüüs: mis jääb disainis vajaka ning kuidas ostjad poodi tuua?
Paljudel Eesti veebipoodidel pole läbi mõeldud, kuidas ja mis infot toodete või teenuste kohta kuvada, selgus 57 Eesti e-poe põhjalikust analüüsist. Siiski ei kaasne halva disainiga alati ka kehv müük, kui vaid osata ostjaid poodi tuua.
Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest (vasakul), Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ja Futurist Estonia UX disainer Andres Kostiv.
Autor: Äripäev
Kus ja milliseid disainielemente kasutada ning kuidas panna koos tööle sama ettevõtte veebi- ja päris pood? Marilyn Uleksin Dive Groupist ja Andres Kostiv Futurist Estoniast analüüsisid 57 Eesti e-poe disaini ja klienditeenindust, et mõista, mis seisus on praegu meie e-kaupmeeste tase.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu ITuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.