Autor: Indrek Kald • 25. juuni 2020
Ainult tellijatele

57 Eesti e-poe põhjalik analüüs: mis jääb disainis vajaka ning kuidas ostjad poodi tuua?

Paljudel Eesti veebipoodidel pole läbi mõeldud, kuidas ja mis infot toodete või teenuste kohta kuvada, selgus 57 Eesti e-poe põhjalikust analüüsist. Siiski ei kaasne halva disainiga alati ka kehv müük, kui vaid osata ostjaid poodi tuua.

Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest (vasakul), Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ja Futurist Estonia UX disainer Andres Kostiv.
Autor: Äripäev

Kus ja milliseid disainielemente kasutada ning kuidas panna koos tööle sama ettevõtte veebi- ja päris pood? Marilyn Uleksin Dive Groupist ja Andres Kostiv Futurist Estoniast analüüsisid 57 Eesti e-poe disaini ja klienditeenindust, et mõista, mis seisus on praegu meie e-kaupmeeste tase.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112