IT-maailmas on praegu suund kasutajakesksete ja andmetel tuginevate automatiseeritud teenuste suunas, mille unikaalseid näiteid leidub ka Eestis, kinnitas Nortal Eesti juht Ats Albre.

- Nortal Eesti juht Ats Albre.
- Foto: Nortal
"Kodanikuni jõuab tema vajadusi maksimaalselt arvestav ja vaid ühte klikki nõudev teenus, taustal on tehtud aga suuremahulised ja põhimõttelised muudatused organisatsiooni protsessides ning teenuse toob lõppkasutajani keerulistel algoritmidel põhinev automaatika," selgitas Albre.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.