Luminor uuendas nädalavahetusel IT-süsteeme, minnes üle uuele veebipangale ning vahetades välja kõik pangakaardid. Paraku on see kaasa toonud mitu päeva kestnud tõrked, millest osa on seni lahendamata.
Korduvalt esinev veateade Luminori internetipangast.
Foto: Indrek Kald
Panga Facebooki-leht on täis klientide kommentaare: kes ei saa netipanka sisse logida, kel pole võimalik toimingut PIN2-koodiga kinnitada, kes ei saa makset teha jne. Oma vastustes viitab Luminor järjest IT-probleemidele.
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.