• 03.12.20, 14:26

Vaid iga viies Eesti firma on astunud samme oma sidevõrgu kaitsmiseks

Kuigi küberründed on viimase aasta jooksul pea kahekordistunud, on vaid viiendik Eesti ettevõtetest astunud reaalseid samme oma sidevõrgu kaitsmiseks.
Telia ärikliendiüksuse juht Holger Haljand.
  • Telia ärikliendiüksuse juht Holger Haljand.
  • Foto: Andres Haabu
"Küberrünnakud muutuvad järjest keerukamaks ja täpsemaks ning sageli on raske eristada petukirja või libaveebi mõne olemasoleva teenusepakkuja pöördumisest või keskkonnast," selgitas Telia ärikliendiüksuse juht Holger Haljand.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele