Autor: Indrek Kald • 11. detsember 2020

Riik plaanib kodanikega suhelda ka sõnumside kaudu. IT-minister: e-posti ajastu jäägu selja taha

IT-firma Solita analüüsis koos MKMi ja RIAga, kuidas kaasaegsete kommunikatsioonikanalitega lihtsustada suhtlust riigi ja kodanike vahel. Selle tulemusena võetakse levinumad kanalid ka kasutusele.
WhatsApp pakub vestluse alustamist ehk teate edastamise võimalust oluliste piirangutega ning tasu eest.
Foto: Alfredo Rivera

"Sellised suhtlemisviisid on erateenuste puhul juba laialdaselt kasutusel, kuid uus lahendus võimaldaks ka riigi teenuseid pakkuda kliendikesksemalt ning kasutaja saaks suhelda enda eelistatud suhtluskanalis ja tänu juturoboti arengule tulevikus ka väljaspool tavapärast tööaega,“ rääkis riigi andmete juht Ott Velsberg majandusministeeriumist.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755