• 08.01.21, 12:57

Swedbank: meie juturobot lahendab ära juba üle 75% klientide päringuist

Eelmise aasta maikuust Swedbanki interneti- ja mobiilipangas inimesi nõustav juturobot lahendab panga kinnitusel ära juba üle 75 protsendi klientide päringuist.
Vestlus Swedbanki virtuaalse assistendiga panga kodulehel.
  • Vestlus Swedbanki virtuaalse assistendiga panga kodulehel.
  • Foto: Swedbank
"Järgmine tase oleks juba see, kus virtuaalne assistent tuvastab, mida on vaja teha, küsib kliendilt nõusoleku toimingu tegemiseks ja siis teeb selle kliendi eest ise ära," kinnitas panga klienditeenuste juht Ede Raagmets.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.06.25, 14:55
Infopanka lisandus 9 uut AI-ga täiustatud andmeplokki
Alates 12.06.2025 näevad Infopanga kasutajad ettevõtte vaates senisest märksa rohkem sisu. Kokku on lisandunud 9 uut andmeplokki, mille loomisel on kasutatud majandusaasta aruandeid, tehisaru ja teisi Infopanga andmeid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele