Autor: Indrek Kald • 8. jaanuar 2021
Ainult tellijatele

Swedbank: meie juturobot lahendab ära juba üle 75% klientide päringuist

Eelmise aasta maikuust Swedbanki interneti- ja mobiilipangas inimesi nõustav juturobot lahendab panga kinnitusel ära juba üle 75 protsendi klientide päringuist.

Vestlus Swedbanki virtuaalse assistendiga panga kodulehel.
Autor: Swedbank

"Järgmine tase oleks juba see, kus virtuaalne assistent tuvastab, mida on vaja teha, küsib kliendilt nõusoleku toimingu tegemiseks ja siis teeb selle kliendi eest ise ära," kinnitas panga klienditeenuste juht Ede Raagmets.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõikidele lugudele
  • Kord nädalas ilmuva IT-uudiste uudiskirja
  • Ligipääsu Äripäeva Infopanga hõbepaketile
Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Äripäeva reklaamiosakondTel: 6670 105
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112