Autor: Indrek Kald • 8. jaanuar 2021
Ainult tellijatele

Swedbank: meie juturobot lahendab ära juba üle 75% klientide päringuist

Eelmise aasta maikuust Swedbanki interneti- ja mobiilipangas inimesi nõustav juturobot lahendab panga kinnitusel ära juba üle 75 protsendi klientide päringuist.

Vestlus Swedbanki virtuaalse assistendiga panga kodulehel.
Autor: Swedbank

"Järgmine tase oleks juba see, kus virtuaalne assistent tuvastab, mida on vaja teha, küsib kliendilt nõusoleku toimingu tegemiseks ja siis teeb selle kliendi eest ise ära," kinnitas panga klienditeenuste juht Ede Raagmets.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112