Aasta tagasi võttis tervisekassa vedada e-kiirabi digilahenduse arendamise, et uuendada nii kasutusmugavust kui ka funktsionaalsust.

- Pilt on illustratiivne.
- Foto: Julia-Maria Linna
Selle raames toimus ka teenusdisaini töötuba, kuhu olid kaasatud ligi 30 eksperti, kes abi osutamise teekonda vaadeldes analüüsisid läbi mitmeid näidisjuhtumeid, et uut infosüsteemi paremini arendada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?